![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() mistä puslat tukivarsiinulkohalkaisija 51.5-52mm metallinen ulkokuori. puslan leveys 40mm kiinnityspultti 12mm leveys 60mm auto suzuki jimny. merkkiliike kuulosti myyvän tukivarsineen puslia... autossa on nyt edessä säädettävät puslat jotka kesti 5000km. vissiin liikaa joustaa... tai jos löytyis mittoja mistä sais tehtyä sopivat./ tekijää.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Puslia
Jerkulta ostin Jeeppiin
|
|||
|
|||
![]()
Turussa keskusautohalli ainakin myi ihan pelkkiä puslia kun kyselin , mutta suunnitelmat muuttui.
hinta oli jotain 25-30e/kpl mulla yhdet säädettävät siniset pu puslat ylimääräisenä.. 4kpl
|
|||
|
|||
![]()
puslat tilattu.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mistä tilasit ne puslat? Onko ne ihan kumia vai polyuretaania?
Itelläki ois hakusessa...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mersu GD 300 Puslat tukivarsiin...? | Tekniikka & Jutustelu | 25 | 18.10.2011 16:05 | |
Unimogin olka-akselit. Mistä puslat? | Taisto | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.06.2006 22:18 |
mistä jousien puslat | savu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 07:05 |
mistä puslat suzukin jousiin | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.02.2006 13:50 |
Ranchon 4" etujousiin puslat, Mistä löytyy? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 11.08.2004 21:03 |