![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() gr patrolin öljyt?Elikkä, kävin kuopiolaisesta merkkiliikkeestä ostamassa öljynsuodattimen ja kysyin samaiseen autoon eli patrol gr-90 öljyjä. Myyjä suositteli perus MOBIL 0W40. En uskaltanut ostaa (vähän vähä kokemusta näistä dieseleistä). Eli ostanko nollaneljäkymppiä vai jotain muuta? pari kertaa omasta patusta öljyt tarkastaneena kuulostaa uskomattomalta 0W40. millä muut ajelee? ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
10w40 shell helix mineral laitoin äsken ku sattui olee pari kannua hyllyssä ja hyvin toiminu..
mobil delvac 10w30 tai joku 15/40 öljy vaan..ei kait noissa vanhoiss niin tarkka ole.. ikinä mihinkään kuitenkaan laitta mitään 0sarjan litkuja tollasiin loppuunajettuihin vanhoihin koneisiin.. minimi 10w30 olen aina dieseleiss pitäny 10 tai15w40 myös ihan jees.. ja ostaa sen 20litran kannun motonetistä tai mistä vaan niin hintakin kohdalla noin 60€/20litra ja riittää pariin vaihtoon..
|
|||
|
|||
![]()
Mobilia en kyllä ie laittas mihkään ellei oo jotain 10W40... kuullu et toi täys synteettinen Mobil ei pysy missään rapiat 300tkm ajetussa sisässä ennään...
Itellä ollu nois vanhemmis Nissanin dieseleissä Nesteen 10W-40 Turbo LXE:tä... Kuin myös 15W-40 LXE:tä toikin ja ihan on pysynyt sisällä... Jälkimmäistä jalkiahetussa 2,0 dieselissä... Ja tulee oleen ainakin omassa 2,5TD.ssä jatkossakin noit öljyjä. Eli jotain 10W-40 luokitettua sinne vaa... Ja mitä hintoihin tulee, niin LXE:tä saa siihen 60-80€:n hintaan 20ltr pöntössä ainakin täällä autovaraosamyyjältä. Ja reilu kk sit hain 20ltr pöntön Hypoidia vaihteistoonkin, että Nesteen öljyillä voidellaan nelikkoja täällä ainakin seuraavat kerratkin... |
|
||||
|
||||
![]()
delvac diesel on ainoo mobil mitä ite suostun käyttää noi ralli formulat ym täysin paskoja mun mielest,ainakin jos hyddinostajat..
10/30 delvac pysyny 470tkm ajetuss ihan hyvin sisällä.. ja muitakin reilu400ajettuja. samaa delvaccia kuorma autoissa käytetää..
|
|||
|
|||
![]()
Delvacin litrahinta vaan sellanen, että jää väliin... Tiedän, vaikka kyllä Oulun suunnalla TB:tä ja Nesteen öljyä menee rapait 400tkm ajettuun MAN:niin ja ja pitkää linjaa ajetaan tällä laitteella. Paikalliset autoilijat käyttää kaa TB:tä ja Nestettä, että onko sit hinta mikä määrää käytön.
|
|
||||
|
||||
![]()
Delvac Super 1400 15W-40/20L
Hinta 59.90 € motonetissä aika sama hinta paikallisessa puljuissa, eli samanverran maksaa suurinpirtein kuin neste,tai neste vähän kalliimpi..noin 75€ motonet viimeks ostin neste 15/40 kun oli delvankki loppu
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
öljyt | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 15.06.2007 09:11 | |
Öljyt | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.09.2006 22:27 |
Öljyt | Yleiset | 10 | 12.05.2004 15:52 | |
Öljyt???? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.03.2004 21:51 | |
ZF-6 öljyt | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 27.05.2003 14:23 |