Nyt oli taas aikaa puuhastella Susnan parissa ja huomasin ihan vahingossa kun auto oli pukeilla että vasemman etupyörän napalukko ei vapauta "free" asennossa. Avasin lukon ja huomasin että "palautusjousi" oli pulpahtanut pois paikoiltaan, joten lukko oli jäänyt "lock"-asentoon näytti kansi mitä tahansa. Korjasin tilanteen ja kun sen jälkeen ajoin autolla niin aikaisemmin kiroamani tärinät ja värinät olivat paljon pienemmät kuin ennen (ei kokonaan poissa, johtuu myös muista jutuista).
Voiko vain toinen napa lukossa ajo tuottaa mitään ongelmia esim. tasauspyörästöön (takaveto kuitenkin päällä)? Ja tästä pääseekin aasinsiltaa pitkin sitten toiseen kysymykseen eli kuinka paljon välystä saa olla tasauspyörästössä? Eli jos pistän vaihteen silmään ja tunkkaan toisen pyörän ilmaan niin kuinka paljon pyorä saa liikkua kunnes se ottaa kiinni? Vai saako yhtään? Jos esim. parkkeeraa auton ylämäkeen ja laittaa käsijarrun päälle valuu auto hetken ennenkuin pysähtyy (SJ410).