![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() LJ 510 TdProjekti kuvia Ypyrin ylittäjien suzukista, kori 413 suzuki, kone VW1,9TD, aksilat LJ. Laitetaan tästäkin jotain projekti kuvia, otettiin hieman sponssijuomaa ja päätetiin tempaista jakis auki kun sisääntulo aksila hieman antoi merkkejä välyksestä.. Eli tästä kiesistä on kyse: Varmaan moni nähny kisoissa, ja tosissaan ei kannata näitä sitten ottaa ![]() Jarrujakin on päivitetty, speisserit voitiin jättää tyystin pois kun LJ:n levyjen tilalle sovitettiin rangen/defen etujarrulevyt. Mahtuu vanteen sisään kivuttomasti eikä satulakaan hinkkaa vanteeseen. Eli melkonen hybridi niistä saadaan aikan. Sitä ennen tietysti pidettiin tiimin pikkujoulut ja huoltopäälliköllä oli hauskaa... Muuten keskityttiin olennaiseen eli olueen ja tallijuttuihin: Ensivuoden Ladoga aihiokin tuli loppukesästä haettua, aksiloiden mallista ja luokasta tapeltiin kiihkeästi.. Väri tulee kuitenkin lantikan värikartasta ![]() Mutta beige ei miellyttänyt kaikkia, joten haettiin vielä yksi värivaihtoehto lisää ![]() Nyt voi sitten kaupata niitä portaaleja jos jollakin on ylimääräsenä, mieluiten 7.55 perillä. koneeksi haaveiltiin pemua, mutta ehdotuksia otetaan vastaan jos sponssit suostuu. Sovitellaan sitten vielä solmu kaveriksi, kun tuli semmonen postimyynnistä hankittua.. Laitetaan jatkoa kun jaksaa ja jos väkeä kiinnostaa, kysykää jos jotkin tekniset asia askarruttaa, varsinkin räikän kestosta ja korjaustavoista kisakäytössä voimme antaa kernaasti vinkkejä.
Viimeksi muokannut T€€MU : 23.01.2010 12:10 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Minkä kytkin tossa on? ja pitääkö se?
toinen kysymys, paljonkos tuos on aksiloita kavennettu? ja miksi? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Itse aksiloita ei kavennettu, hieman väärin muotoiltu lause. Speisserit voitiin jätää kokonaan pois kun sovitellaan rangen levyt. Satula istuu kaikkineen nyt tosi hienosti rangen etujarrulevyillä.
Jakis tuli nippuun juuri äsken ja lähti kohti kuurtanetta dextalla. puoli pulloa jäägeriäkin vielä jäi talvieksyä odottamaan ![]() Levymallin käkkäri laitetaan tilaukseen ja saadaan 1,5kg painosta pois. tosin Kama ottaa sen edestä voikkuleipää povariin kuiteski. Maskin poikkitukirautaa on muokattu sellaiseksi "fast bolt off" malliseksi että räikkä saadaan kenttäolosuhteissa nopsaa vaihdettua ![]() Tiiä sitte kestääkö meillä mikää ku maailman kevyimmästä perusoffipelista jossa läjän aksilat saadaan murroskin risaksi ihan perus setillä !! Ja kohti uutta nousua vai miten se oli... Viimeksi muokannut T€€MU : 23.01.2010 12:14 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jos muistan nyt oikein, niin kytkinlevy on volsun, ja asetelma suikin.
Ja Oulaisten kisassa vaivannut vesiallergia johtui vähemmän tiiviistä suodattimen kotelosta joka on sittemmin saanut sika(flex) rokotteen, ja nyt kestää uitattaakin jos siltä tuntuu, tosin mikkelin kisassa ei ollut tarvetta uida kun cliimaksiin päästiin oikealla taktiikalla ilmankin ![]() ![]() Mutta puolustukseksi sanottakoon että nesteytys ja vitamiinit oli kohillaan.. Ja lainattiin sentään kuriksille läjän vetari porsineen tilalle heti kolmesataa metriä lähdöstä ![]() Viimeksi muokannut T€€MU : 23.01.2010 03:29 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Harjoiteltiin nesteytystä sisäisesti ja ulkoisesti.
Meirän tiimi oli kuulemma ollut erityisen kiltti kun oli annettu kilpakumppaneille takavetari. Päätti sitten tulla ite JOULUPUKKI tulla käymään. Se normi räikän vaihto kisan tiimellyksessä ![]() Piti päivittää tehostettu ohjaus manuaaliseen simpukkaa ![]() Ja päämekaanikko sai tehtyä työt ilman ett valkoinen paita sotkeutui. Viimeksi muokannut joker : 25.01.2010 16:40 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai nyt helvetti? Oisko toisinpäin?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
T€€MU on nauttinut pääsponssimme tarjoilua ja mennyt sekaisin
![]() kun muistaa ihan väärin. Mutta Reprolla on tieto hallussa. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
oli tarpeeks tehokkaita. E: Kiitti siitä vetarilainasta.
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? Viimeksi muokannut 88 : 24.01.2010 22:53 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() iske ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
minkäs kikottimen päälaatikko tos on suzuki vai joku muu??
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Paljos tuossa on diseli verot sun muut turhanpäiväiset maksut? Jos vaikka joskus innostuis itellekkin laittaan volsun diselin keulille.
__________________
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
Se on harmillista jos on liikaa vapaa-ajan ongelmia niin käy näin
![]() Ei saisi syynätä autoo liian tarkasti. Menöö perä laakeroitavaksi kun laippan heiluminen ei asettunut mutterii kirimällä aisoihin. 20 km ajoo ja taas heilu kun kakun saparo ![]() Ei olekkaan sittenkään ole vapaata aikaa ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Onks siinä 9" perä kun on sähkölukko vai onks jostain mystisistä kätköistä löytynyt 8" sähkölukollinen perä?
|
#14
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eli LC 90 mallin taka-akselista löytyi puolivahingossa joskus viime vuosituhannella kyseinen 8" murikka ja ihan suomikilpisestä autosta vielä. |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Kama estyi tulemasta vinnsiapinaksi niin laitettiin kyseisen paikan hakija kuntotestiin.
Vatsalihaksia löytyi tarpeeksi Oli ihan hyvin voimaa tais olla 73 kg pihtaus voimaa ![]() Juoksu oli hakijan paras valtti 95 km/h ![]() Ja valinta tilaisuuden kunniaksi avattii "poika" Oli kimurantti avattavaksi mies määrästä ajatellen Huoltopäällikkö kans karaisi itteään jos ei dekstrasta loppuisi virta tällä kertaa. Kuskinkin piti käyrä jos suikassa tapahtuu vallan kaappaus ja laittavat juoksemaan eksytyksessä hangessa. Totta mooses siel oli kans palju josta mielekiintoinen kuva (Kuva sensuroitu) 510 td olis nyt iskussa tänään viimeiset johtojen hapettumien ettimine ja pukkasin sen jo lavetille orottelemaan perjantaita. Viimeksi muokannut joker : 22.02.2010 21:59 Perustelu: Pikkasen tarkennusta juttuun |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Olet on sitte värkännyt asialliset sosiaalitilat tallille sen jälkeen kun käytiin se vetari
tuomassa. Unohtakaa se noitarumpu, meillä on paavi matkassa. ![]() ![]()
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Ohojaushan tossa on muutettu Hojon simpukaksi ja oliko joku hodarin sektorivarsi. Ohjaus vermeet on nyt ylhäällä kun piti rukoo loveta et sektorivarren nivelen lukitus mutteri sopii liikkumaan. Muutakin hultojuttuja pitää tehä niistä myöhemmin kuviloisia
![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Noh tuli pikkasen laskettua painopistettä alemmas. Akut tippu sisältä pohjan alle kun poistettiin keskivinssi kun sitä niin harvoon tarvitaan kun huolto kantaa räikkää nopeesti vaikka mihin asti
![]() Siin ne nyt lepää hardoxsi pedillä. Aika vittumaaset oli saada paikoilleen. Justiin sopii kaksi optimaa vierekkäin. |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Eiks noi optimat hengitä mitenkään? meinaan popittaa vaikka on veden alla?
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Nehän on kuiva-akkuja ja kun on vielä siniset niin voiraan offata vaikka suolaisessa merivedessä.
|