![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Tukivarret g vai rangeKummatkohan olisi kestävämmät/paremmat(rangen ainakin halvemmat puslat) g mersu vai range, molemmissahan riittää massat bj:hin missä 2h kone, ja onko merkitystä jos taaksekin laittaa etu tukivarret? ja onko rangen tikuissa jotkut vuosimallit huonompia kuin toiset. kiitos
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitä muuten mahtaa bertassa olla akselimassat alunperin? Tehtaan ilmoittamat siis...
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
|||
|
|||
![]() No geen
Avaa silmät ja ota optinen tuijotus niihin tukivarsiin, niin huomaat itekkin kummat voi ja kannattaa laittaa...
Onhan ne Geen tukivarret ihan toistaluokkaa kun rangen rimpulat, näitä käytin omassakin projekstissa.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Jos näät jostain, niin mielenkiinnosta ois kiva tietää.
Näistä jakarityyppisistä ratkaisuista isoilla massoilla tulee mieleen: GR-patrolli etu 1400kg HDJ etu 1500kg LJ-takaset 1500kg G-mersu etu 1400kg taka 1800kg Defe 130 ?? + ?? |
#6
|
|||
|
|||
![]()
elikkäs g mersun olis oikeille massoille, ja saisi myös leimattuakin
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Ja muistaakseni LJ:n tukivarretkin riittäisi....
mulla oli tai veilä alla BJ:ssä takana rangen etutukivarret ja ne on otteessa....liekkö ollu virhe katastaessa...? Viimeksi muokannut HANE : 01.10.2010 15:32 Perustelu: täsmennystä |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Range roverin Tukivarret | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.04.2009 15:14 |
Myyty Range Rover tukivarret | MOS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.03.2009 07:44 |
O: LJ, Range tai Mese tukivarret | JEPULIS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 25.05.2008 21:38 |
LJ:n Tukivarret BJ 42:een? | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.02.2008 11:27 |