![]() |
![]() |
|
Linkit Off-Road -linkkejä ympäri maailman. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() DEFENDERILLÄ MAAILMAN YMPÄRI!Törmäsin tuossa sattumalta yhteen kaveriin joka oli vaihdattanut iskarit Wetterillä, teki lähtöä ja minä menin syömään vaimon kanssa. Hällä oli hyvin varusteltu Defenderi alla ja minä tietenkin ks auton omistajana ihailemaan. No, kaveri puhui englantia ja minä suomea niin pyysin vaimon tulkiksi, otettiin kaveri mukaan syömään ja haastateltiin siinä samalla lisää. Oli lähtenyt reilu kuukausu sitten Ranskasta, käynyt ottamassa "vauhtia" Sisiliasta ja oli matkalla kohti Nordkappia, sieltä Englantiin, Irlantiin, Islantiin, Alaskaan JNE.. Eli maailmanympärysmatkalla, ilman aikataulua, noin 5v aikaa ajatellut käyttää. Mentiin piipahtamaan meillä, tutustuttiin vähän paikkoihin ja paikallisiin, käytiin lappland trophyssä jne.. Piipahduksesta tuli 1,5 viikon mittainen ja meistä hyvät ystävät max:in kanssa! nettisivut: www.global-detour.com
|
|
|||
|
|||
![]()
...support from my family, really? (22 vee ajaa kesätyö rahoilla...)
Silti hyvä että sakemanni ymmärtää autojen päälle ja tietää että Suomessa ja Lapissa (tuttu paikka heille) osataan ajaa maastossa ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Aijjuma, jätkä elää mun unelmaa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voi vitsi kun itellä olis tollaseen joskus aikaa ja rahaa. Hattua täytyy nostaa kaverille ja defellä vielä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Defellä tottakai perkele...sakemannit kuuluu lappiin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vielä joskus...
On kyllä mieletön reissu varmasti, perhana. joskus kultasilla eläkepäivillä teen saman!
|
|
|||
|
|||
![]() deffellä nordkappiin
olen lähös ajelemaan Rovaniemeltä Nordkappiin. Osa matkasta olis tarkoitus ajella mahdollisimman pieniä, päällystämättömiä teitä. Ei nyt mitään umpi metsää mut jotain muuta kun asfaltti tietä... onko kellään tietoa sopivista pätkistä?
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
muistaakseni pohjolan kurapyöräilijöiden sivuilla on viestiketjuja missä on puhetta ja faktaa noista pienemmistä teistä.
|
|
||||
|
||||
![]() Wow
Mikä retki hepulla.
Vähän pienempi suunnitteilla loka-maaliskuu ja afrikka! Jees! |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
POI Laatonkan ympäri? | lacrits68 | Tapahtumat | 1 | 23.06.2013 20:22 |
Laatokan ympäri | T€€MU | Linkit | 1 | 09.06.2008 21:04 |
RRC vaihdekeppi pyörii ympäri | kesämies | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 13.10.2007 18:19 |
Offi auton roadaamissta ympäri maan | Pafo | Chit-Chat | 2 | 22.11.2005 08:43 |
Lakeja ympäri mualimmoo | leivos | Society | 4 | 16.06.2004 19:48 |