![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() KatsastushuumoriaTästäkin aiheesta voi olla jo keskustelua, mutten löytänyt mitään erikoista. Eli millaisia huumoripitoisia katsastustuloksia tai reissuja löytyy. Meillä vaimo yritti leimata omaa -94mallin kauppakassiaan. Vikoja löytyi peräti 9 kpl. Ensimmäinen niistä oli karvaa ratissa! Sillä oli joku karvainen naisellinen hömpötys ratinsuojus talvipakkasien varalle. Katsastusmiehelle tuo ei kelvannut.. Pisti hiiukan hymyilyttään. Vaimokkeellakin oli kuulemma naurussa pitelemistä, kun katsastusmies rupesi esittelemään listaa. Ensimmäisenä on karvaa ratissa.. ![]() Sitten yksi syy oli takaniskatukien puuttuminen.. Mistä lähtien tuollaiset on ollut pakolliset jossain -94 vuosimallin autossa? Ei käsitä moista.. ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
ln46 16tuuman lukkovanteet 205 16 nastarenkailla...
Tuomio liian isot vanteet... olin että "anteeksi :O " joo o liian isot, no otin sitten rekisteriotteenhansikaslokerosta, ja esittelin että ihan ensiasennus kokoa kuule on .. nimim. vituttaa vieläkin (jari nyymi) ja mä vielä mennessä kävin vaihtaan lapikkaat alta pois, ja ne oli lavalla kyytiä ottamassa. |
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys!
Ihan oikeaa huumoria täällä länsirannikolla joskus 5 v sitten. Katsastin vanhaa -74 Rangea, jossa oli vikaa toisensa jälkeen, siis pikkuvikaa joka ei katsastusta sinänsä haitannut. Kasuri oli ruotsinkielinen ja suomenkieli varsin huono. No siinä sitten ajettiin montun päälle ja kasuri tutkiskeli alla läpi kävellen ja tokaisi, että eipä näissä rungollisissa autoissa ole mitään sanottavaa ja tuli pois. Etuakselin ilmaan saanti oli työn ja tuskan takana kun tunkissa ei nostovarat riittäneet ja palikoita ei riittävästi ollut väliin laittaa vaikka alla oli vain 33". Ote oli rento loppuun saakka kun kasuri kävi koeajolla ja kyppäsin itse hanttimiehen paikalle. Tiukassa kaarteessa oikealle Rangen ovi aukesi ja oli todella vähästä kiinni ettei se kasuri lentänyt autosta asfaltille. Hallin nurkalla hän vain totesi hoonosoomella että "olipa vähällä ettei insinööri tippunut kyydistä". Olin täysin varma jotta hylky tulee kun oli niitä pieniä puutteita kuitenkin ihan liikaa. Leima kuitenkin laitettiin paperiin ja kasuri totesi, että onhan siinä niitä vikoja riittävästi, mutta ei sillä paljoa taideta ajaakaan. Korjaa sitten seuraavaksi kerraksi. No, sitä seuraavaa kertaa ei muuten ole vielä tullut... TT |
|
||||
|
||||
![]()
Aikoinaan olin katsastamassa ekaa kertaa kleinbussia, kiire oli kun tarkotus oli lähteä samana päivänä mäntyharjulle mökkeilemään. Setä aloitti vittuilun välittömästi, tarvikepuhallin ei kuulemma riitä huurteen poistoon, takavalojenki pitäis kuulemma toimia. Pohjasta oli ruoste vienyt koko kotelon, kone tiputteli öljyä. Paljon oli muitakin puutteita mutta eipä enää muista, siinä sitte alaleuka väpättäen jo mielessä perumassa mökkireissua kun setä löi leiman rekisteriotteeseen ja kirjoitti romaanin sen takapuolelle. Lämmöllä muistelen vieläkin sitä katsastusreissua, sen jälkeen ne ei oo menny noin putkeen.
|
|
||||
|
||||
![]() ei aina niin huumoria...
Omista erilaisista kotteroista on helmapellit hakattu erinäisillä rautatangoilla etsien ilmeisesti ruostetta niin että maalit haljennu ja kerran etsimällä etsi paikkaa ja kun ei löytäny teki reiät lancerin takaiskareiden kupeeseen koteloon.. tuumasi vaan että täällä on yleensä pehmeää... kolmannella kerralla sai lopulta molemmilta puolilta läpi pitkällä rengasraudalla... oli muuten viimeinen kerta kun olen siellä konttorilla käyny, ja enkä mene enää...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
^ Tää on ilmeisesti teidän paikallinen asema jossa inssi repi entisestä Opelista helmasta paloja...
![]() ![]() |