![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() paljonko toyotallasi on ajettu?mulla tuli eilen vm.87 hj61 mittariin 580.000km, ennen kesää 2010 tulee varmaan 600.000km
__________________
Monien lähteiden mukaan elämä johtaa 100% varmuudella kuolemaan. Muistakaa pelätä kaikkea, älkää vahingossakaan erehtykö nauttimaan mistään. Ikinä. Milloinkaan. autot: TOYOTA HJ61, NISSAN KING CAB 4X4 2.5TDIC Viimeksi muokannut VonLeka : 21.12.2009 21:53 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
445000km
__________________
Little boys drive big toys |
#3
|
||||
|
||||
![]()
lasketaanko tää toyotiin?
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
mittari on lakannut toimimasta jossain 63tkm kohdalla. Vuosimallia 80.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
käyttis 483 000
varaosapeli hj61 700 000 (vain luoja tietää onko konetta aukastu luultavasti ei) oolmoust city maasturi #J40 -76 ?kukaan ei tiiä vaan neljännet kylkipellit tulossa ![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() HILUX
-89 hilux,autolla 383tkm.Cressidan koneella +30tkm.Ja diesel,2lT/1bar viimeset 100tkm.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Hilux LN110 mittarissa 460 000 ja Sdi Boratti 110 000. Vauhtihirmuja molemmat..
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
83 mallisella farkku kaarinalla 1.6 2t moottorilla vaivaiset 580tkm sitten siittä tuli jääauto..
__________________
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M VW POLO 1.6 1998 ajettu 107 tkm | p3ku | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.03.2007 13:49 |
M: HJ61 katolleen ajettu | Raajärvi_Rules | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 30.01.2007 13:54 |
V/M OT M-B 190D 2L DSL ajettu:375tkm | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.01.2007 08:15 |
ISO, vähän ajettu offialue | Tomppa82 | Chit-Chat | 5 | 10.09.2005 11:25 |
Paljonko ajettu? | nepa | Yleiset | 0 | 20.06.2002 12:13 |