![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
Linja-auton määritelmäTervehdys! Mitä esteitä on saada isohko maasturi linja-autoksi (1+9 hlö)? Välttyisi autoverolta tuotaessa ulkomailta, mutta onko M1 ajoneuvon muuttaminen M2-luokkaan tekninen mahdottomuus? Voiko luokkaa jälkeenpäin muuttaa takaisin ilman veroseuraamusta?? Eikös linjureilla ole katsastus 2x vuodessa ja muuta epämukavaa... sekä tietenkin E-kortti ym... mutta mikä on periaate ja este M1 auton saamiseksi M2-luokkaan? Tällaisia vain mietin, kun ei taida oikein hautausautoakaan enää verovapaana saada, eikä oppiarvo eläinlääkintäauton ajamiseenkaan riitä. TT
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Linja-auton penkki | rhm | O/M/V Muut | 0 | 04.06.2009 19:02 |
| M/V: Linja/kuorma-auton nastarenkaat | Hippo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 02.01.2008 23:38 |
| Huoltoauton määritelmä? | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 04.11.2007 12:36 |
| M: Linja-auton penkkejä | maraX | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 26 | 10.12.2006 20:20 |
| PTO:n määritelmä | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 01.01.2004 21:21 |