Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.09.2004, 06:07
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

Mitsu L-200, mikä vempele?


niin että olis hankintalistalla tuollainen kuljin. on kokemuksia vaan noista -rovereista, joten auttakaa miestä jo mäen alla..pääseekö tuolla sen ylös eli kyseessä on -88 vuotinen avolava ilman turboa, toihan on siis sama tekniikka kun pajerossa? mitä porsimiskohteita on odotettavissa...mites perät/ laatikot on kestäneet..entä rengastusmahdollisuudet jos aivan vakioakseleilla ajelee...onko tuolla siis mitään virkaa myös ojan toisella puolella, apuva! kertokaapa kokemuksistanne ja jos vaikka on jotain tuohon peliin rompetta tyrkyllä (renkaat siinä olis ihan hyvä olla..)

__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.09.2004, 06:21
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Noh. Minulla kokemuksia hieman tuoreemmasta Mitsun 200sesta. Erään laskettelufirman huoltoautoksi siitä ei oikein ollut. Kyllä se vielä kulkee, mutta heikko on happi. Noh, kyseinen peli on vm2000 tai jotain -mallia. Luulen, että mainitsemassasi värkissä on melkolailla sama tekniikka, kuin turbottomassa Naperossa. Ja näkeehän noita tienpäällä vielä aika-ajoin. Tais vaan käydä niin, että Hiluxit ja KingCapit olivat tuolloin suositumpia värkkejä, mutta eikai se Mitsun vastaavakaan nyt ihan paska voi olla. Vaihdelaatikoissahan noissa on joskus ollut mainintaa, mutta en tiedä, koskeeko tämä mainitsemaasi vuosimallia. Ja loppujen lopuksihan on melkein sama, minkä värkin laittaa, jos se vaan on ollut asiallisella pidolla. Päällepäin kai toi 200nen on ihan maastokelpoinen kampe. Taka-akselille vaan lukko ja alle isommat nakit, niin alkaa pääsemään.. Ainakin johonkin asti.

Kiitos ja OstaPois..

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.09.2004, 07:15
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.876
Perusasetus

Offikäyttöön se on perin onneton. Joustot perässä oli muutamia senttejä ja ei se keulakaan sen enempää tainnut joustaa. Mulla on jossain hieno kuva L-200:sta kun se on hienossa ristiriipunnassa. Työntämällä pääsi sitten jatkamaan matkaa kun ei vetävät renkaat ottanut kiinni. Ehkä se on enemmän suunniteltu kaupunki käyttöön tai jotain. Kiinteistöhuolto firmoille?

-- Halaillaan puita ja WEB offaillaan. Se on mukavaa touhua ja kukaan ei vikise --

Nerd-O
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.09.2004, 07:33
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.158
Perusasetus

Nisun MD21 pick-uppi menee ihan vakiona sellaisista paikoista mihin nyt voi kuvitella autoa tarvittavan KUN kyse ei ole raskaan sarjan offaamsesta, pikkaisen vain karkeaa rengasta alle ja hidas alue päälle ja kaasua, niin ja kun hiukka silmäilee ajolinjaa ettei tähtäämällä tähtää sen korkeimman kannon päälle niin perillepääsy on 99% taattu, ja loput sitten jalkapatikassa.
Konehan on 2,5 tavan dieseli, eli laiska liikenteessä, mutta pahoissa paikoissa hitaalla ajettaesa yllättävän joustava moottori jonka toiminta on liki kuminauhamaista eli veto ei lopu hetkessä. Ajo-omituisuudet ~250 tkm kieppeillä ja kuolleilla vakilatuskoilla ja kehnohkoilla iskareilla ovat kyllä huipussaan, on kuin pilven päällä leijuisi menemään ja ohjaustuntuma on luokkaa kokovartalopuudutus, mutta vanha sotaratsu menee eikä valita, mitä nyt joskus protestoi kun saa ronttossulkeista. Hyvä peli.

Älkää antako mun nikin hämätä, tämä uusi L-200(siis auto) vaan on nätin näköinen, etenkin doppelina..........

Jommalakummalla etteenpäin, pajella tai K-C:llä......

-- Wannabe OFF-roader --
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.09.2004, 07:43
veejii:n Avatar
veejii veejii ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 17.06.04
Sijainti: Paimio
Viestit: 903
Perusasetus

kiitoksia jo näistä kommenteista..ei se nyt mihinkään kalliokiipeilyyn ole tulossakaan ettei noi joustot nyt ihan mikään ongelma ole, kunhan pysyy nipussa rupusemmallakin uralla jos on jotakin maastokelposempaa hinattavaa vaikka trailerilla perässä.
minkäskokoisia kummipyöriä noi vetarit/navat kestää, oletus siis ei mittään nypytystä kivikossa
onkos lukkoakseleita kaupan!!!

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.09.2004, 16:17
neli.veto neli.veto ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.05.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 38
Perusasetus

helposti nousee takarengas



itselläni ollut n. 2vuotta ja kilsoja takana n.30tkm
murheet mitä itsellä on ollut..
laturista poksahti diodisilta ja etupyörien laakerit on vaihdettu
ja tietysti öljyjen vaihto on suotavaa muuallekin kuin koneeseen
kesät talvet alla Yokohama AT 245/75/16, edestä piti hieman kiristää tankoja, alkaa olla maksimikoko, ettei raavi lokasuojaan kiinni
takana kitkalukko, joka tuntuu joskus jopa toimivan. Luulisin olevan -88 mallissakin
maavaraa ei ole liikaa ja maastoon saisi olla karkeammat kumit ja enemmän joustoja ja....

http://personal.inet.fi/koti/4wd/muu.../MitsuL200.htm

http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=8546

neli.veto
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä alennin mikä teho? p3ku Tekniikka & Jutustelu 6 07.02.2006 22:33
tunnistus apua, mikä vinssi mikä kartaani? Hiprakka Tekniikka & Jutustelu 12 03.12.2005 18:30
mikä mikä auto.äänestys. Tekniikka & Jutustelu 19 09.08.2004 23:07
Koteloa vaihdettaessa mikä kestää ja mikä hajoaa mika Hardware 0 26.12.2001 14:04


Sivu luotu: 19:36 (GMT +2).