![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Linnustajille!!!Satuin tuossa kuulemaan huhua, että aamutelkkarissa olis ollu juttua lintukantojen (erityisesti teeri) noususta ja sitämyöten metsästysaikojen muutoksesta. Eli ovat ajatelleet, että ensi talvena olisi suomessakin mahdollista päästä latvalintujahtiin vuodenvaihteen jälkeen. Lähinnä pohjois-karjalan, savon, kainuun ja etelälapin alueelle ovat moista kaavailleet, enkä yhtään ihmettele. Kainuussaa on tavattu n.600 teeren talvitokkia. Onkos palstalla tämän jalon talvisen jahtimuodon kokeneita henkilöitä??? Itse olen saanut metsästyskortin vasta vuonna -90, joten en ole talviseen kiväärijahtiin päässyt koskaan mukaan, koska sitä ei ole metsästysaikojen puolesta ollut mahdollista harrastaa. Ensi talvena olin aikeissa Ruotsiin lähteä, mutta sehän on nyt turhaa jos se onnistuu Suomessakin. Täytyy vissiin lähteä kiväärinostoon... <center>__________________________________________ ____________________________</center> <center>Olen KALAVIEHE!!!</center>
|