Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.02.2007, 16:31
panzer:n Avatar
panzer panzer ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: SuurHämeenlinnan rajamailla
Perusasetus

Lahdesta hitsaria???

Olisi projektina hitsata laivan pohjaan 2 paikkapalaa. laiva on kuivalla maalla telakalla ja operaatio pitäisi saada tehtyä huhtikuun alkupuolella. Sähkön saanista ei takeita muutakun, että tarvittaessa sitten agrekaatti pärisemään. Samaten pitäisi laivan runko hiekkapuhaltaa ja maalata. Hiekkapuhalluksen voin tehdä itsekin jos kamat saa vuokralle. Laiva 20 m pitkä ja n 5 m leveä. Hitsattavat paikat n. neliön lätkiä.Jos joku haluaa urakan niin tarjotkaa palveluita tai jos tiedättte ammattitaitoisen kaverin niin ei kun yhteyttä! 044-0700466 Maksu voidaan sopia sitten ihan millä tyylillä hyvänsä! Tieto olisi hyvä saada ennen maaliskuun 10 päivää! Mielellään antaisi rahat jollekin offiharrastajalle kun ison konsernin kassaan!

Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään!

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä saisi kevyt kuormuria Lahdesta Nerd-O Chit-Chat 12 13.03.2008 12:14
lahdesta 99:ä evo2 Chit-Chat 6 10.01.2008 21:32
VARASTETTU HJ61 Lahdesta Aku Tekniikka & Jutustelu 10 15.10.2007 07:10
Lahdesta hiekkapuhaltajaa/laitteita panzer Chit-Chat 0 20.03.2007 14:09
LÖYTYNYT JO! Unimog varastettu Lahdesta mikjus Tekniikka & Jutustelu 1 06.10.2006 08:04

Sivu luotu: 06:06 (GMT +2).