Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.01.2004, 15:03
Harri Harri ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: Mikkeli, Finland.
Perusasetus

Näyttelyt?

Missä ja minkälaisia vekottimia voi clubin puolesta nähdä tänä keväänä? Olen myös kiinnostuut kuulemaan, että mitä sinne näytille halutaan. Huippuhienoja, viimeisteltyjä vehkeitä vai raakaa voimaa? Vai imeekö mahdollisesti normaali harrastevehje eniten mielenkiintoa? Olisiko hyvä idea viedä projekti näytille (runko renkailla ja mahdollisesti koneen ja vaihdelaatikon kanssa)? Viihdyn itse näyttelyissä ja saan sieltä paljon ideoita ja vinkkejä, joten erinlaisuutta ehkä kaivataan?

Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2004, 16:25
groovyjay groovyjay ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 21.07.02
Perusasetus

Itse olen viemassa ainakin 2 Vettea kevaan molempiin nayttelyihin (Helsinki & Tampere). Viimeistelty runko jossa kone ja laatikko paikoillaan (Alusta tietysti kasassa) olisi ihan kiva lisa CCOF osastolle...

http://www.vettefinders.com/79registry/
Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2004, 16:56
Harri Harri ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 09.01.04
Sijainti: Mikkeli, Finland.
Perusasetus

Hienoa!Oma runkoni (-76:sen) sinkitään tiistaina ja olisi tietysti hieno viedä sitä mahdollisesti näytille ja sitten vuodenpäästä valmiina... jos ylipäätään sitä kukaan ottaa vastaan mihinkään näyttelyyn! Olisi kiva kuulla kehen vois ottaa yhteyttä tai jos joku vois ottaa tännepäin niin vois ainakin valaista minua lisää aiheesta.

Ps. ottakaa ihmeessä enemmän ihmiset kantaa niin saadaan mielipiteet vaihtumaan!

Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2004, 17:23
Aloittelija

Perusasetus

Clubin osasto asioista kannattaa ottaa yhteytta Kurkipaan Mikaan, jos meinaat yksityisesti vieda niin, FHRA vastaa Stadin nayttelysta HR&RS ja FHRA sivut eivat mulla ainakaan asken toimineet!?!

www.c3-r.com
Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2004, 17:26
Vesa Vesa ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 12.03.03
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Ota suoran näyttelyjärjestäjiin yhteyttä eli www.fhra.fi ja mikä lie se on siellä mansessa, kyllä sekin on netissä en muista millä nimellä

Vastaa lainaten
Vanha 16.01.2004, 17:42
Aloittelija

Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ota suoran näyttelyjärjestäjiin yhteyttä eli www.fhra.fi ja mikä lie se on siellä mansessa, kyllä sekin on netissä en muista millä nimellä

Se Tambereen on: www.hotrod-rockshow.com, mutta niin kuin jo mainitsin niin linkit ei toimi...

www.c3-r.com
Vastaa lainaten
Vanha 18.01.2004, 10:56
KTM KTM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 22.12.01
Sijainti: Finland.
Perusasetus

Aina kannattaa ottaa yhteyttä järjestävän tahoon. Kerhon osastolla ei tietääkseni voi olla kovin paljoa kalustoa, niin lisää Vettejä saadaan näyttelyihin ilmoittamalla ne varsinaiselle järjestäjälle. Vuosien kuluessa olen huomannut, että asiallisella Vettellä on helppo "päästä" näyttelyyn.

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Sivu luotu: 10:35 (GMT +2).