Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.05.2006, 21:33
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Nostoliinasta Q


Raadissa on varmaankin tyyppejä jotka ymmärtävät liinojen päälle. Jäi näppeihin semmosta litteätä n10cm leveetä ja ~5mm paksua liinaa joka ollut isossa hallinovessa. Ei oikein ollut mitään merkintöjä, joten moisen nimellinen lujuus kysytyttää. Ovien alapalkki painaa mielestäni jonkun 1500kg, jos en väärin muista.(ainakin just 1500kg nostava trukki nosti iloisesti takapyöriä kun noita taannoin siirreltiin)

Kaipa sen liinan pitäis kestää hieman enemmän ,kun kerran sillä noita ovia nostellaan. Ovissa painona vielä tuplapressuvuoraus ja kokoa on aika paljon kun on lekohallin ovet.

Ajatuksena olis tussaroida noista jokunen hinausliina, jatkokysymyksenä olisikin niiden päiden teko... eli pää lenkille ja ompelemalla liinat yhteen päällekkäin??

Life sucks, then you die...

__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:32 (GMT +2).