Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2006, 14:37
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

LJ koneenvaihto


Pahus.

Korkkasi lennossa LäJän kampiakselin etustefa ja senverran ehti käymään kuivana, että kampiakselin laakerit kolisevat. Tietääkö joku, käykö vm. -89 LJ:n 2L-T koneen tilalle 2L-IIT yläturbolla ns. heittämällä. Mitä muutoksia mahdollisesti vaaditaan? Ilmeisesti lohko on molemmissa sama, mutta ainakin kansi ja kampiakselin laakerointi eroavat toisistaan.

Saisi tuolla swapilla hieman tehoa ja vääntöä lisää. Ja toinen syy on se, että tuota 2L-T:tä on rajallisesti saatavilla vähänajettuna.

HJ61 -90 & LJ70 -89

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
WinXP: koneenvaihto Paavo Software 6 29.03.2006 15:35
SJ410 koneenvaihto Tekniikka & Jutustelu 1 30.11.2005 22:46
Keltaisen koneenvaihto Ex_inkkari Chit-Chat 27 09.06.2005 21:53
Suzukin koneenvaihto Nico_de_Nirvi Tekniikka & Jutustelu 4 17.10.2004 14:36


Sivu luotu: 12:14 (GMT +2).