![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Rungon muuttaminenMitenkäs konttorilla suhtautuvat tänä päivänä rungon muutoksiin? Tuossa on yksi Jeepin runko saamassa vähän laikkaa, vasaraa, hitsiä ja saattaa runkopalkin kulku muuttua hiukan. Onko viisaampi vain pitää suu kiinni muutoksista ja tuoda auto runko "ruoste"korjattuna katsastukseen, vai esitellä muutokset hyvien kuvien kanssa. ![]() Kyseessä taka-akselin ylityksen muutos reilusti madalletussa laitteessa.. ![]() Eli tarkoitus on nostaa palkkia taka-akselin ylityksen kohdalla ~5-10 senttiä.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Akselivälin muuttaminen | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 09.08.2011 23:01 |
Pakettiauton muuttaminen henkilöautoksi | farmari | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.01.2011 19:44 |
Akselivälin muuttaminen | Arska | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 07.05.2007 23:26 |
Ozi wpt tiedoston muuttaminen | slipoveri | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 07.02.2006 18:34 |
rengaskoon muuttaminen | kirurgi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.12.2005 13:49 |