![]() |
![]() |
|
O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() o. talvirenkaat pajeroonelikkäs pajeroon tartteis talvipyörät... mielellään 205 80 16 nastelliset vanteineen.. käy tietysti 235 75 15 ymmm.... jos saan pajaeeron siihekuntoo että uskaltaa ruveta kurvailee.... tehd䤮 suursuomi!
|
|
|||
|
|||
![]()
Löytyis BFG Winter Slalom 235/75-15 nastattomat, 120€
|
|
|||
|
|||
![]()
ei oikei innosta, sais olla nastat, muute kyl......
tehd䤮 suursuomi! |
|
|||
|
|||
![]()
eikö kellään muka o? mielellään 16 tuumaset.... 15 tuumasetki käy.....
Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
![]()
Kaveri kauppasi mulle Delican talvirenkaita. Koko oli 235/75-15 ja niissä oli nastat. Merkki tais olla marshal tai sinne päin. Ne tais olla parhaillaan muistaakseni jossain parkanon seutuvilla. Pintaa niissä piti olla vielä aika paljon.
Kyselenkö hintaa, haluutko soittaa suoraan vai eikö kiinnosta? -- Pajero, citymaastureiden aatelia -- Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]()
tere. kysele hintaa ja olix niis vanteet? kiinnostaa kyllä... ps, ostin sen pajeron mistä kirjottelin siulle...
tehd䤮 suursuomi! |
|
|||
|
|||
![]()
Vanteilla pitäis olla ja nastat kanssa pitäisi löytyä. Merkki oli jotain, mitä se ei muistanut. Kunto pitäisi olla hyvä, mutta tuokin on kait katsojasta enemmän kiinni. Itse siis en ole noita nähnyt. Eikä kaverilla ole mitään kameraa millä ottaa kuvia. Mutta itse olen tuonne menossa käymään viikonloppuna. Voin ottaa silloin kuvat jos haluut, eikä ole ongelma ottaa niitä myös mukaan silloin.
-- Pajero, citymaastureiden aatelia -- Nerd-O |
|
|||
|
|||
![]()
Olis hakkapeliitta c2 205R16C nastoilla, 6-pulttisen vanteilla.
Soittele o4o-5787108 jos kiinnostaa.. - Assholes are people too! - |
|
||||
|
||||
![]()
Olis nokian hakkapeliitat 205x16 tojotan vanteilla.Löytyy kans pajeron vanteet jos niillä pitää olla välttämättä.Mielestäni vielä pirun hyvät kumit ja nastat.hintaa 200 €
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O:31-33" talvirenkaat | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.12.2007 17:27 | |
O:Talvirenkaat+vanteet Pajeroon | jkholma | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 19.11.2006 18:20 |
O: talvirenkaat | O/M/V Muut | 3 | 30.01.2005 20:16 | |
O: Pajeroon talvirenkaat | O/M/V Muut | 0 | 23.08.2004 13:21 | |
Talvirenkaat | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 29 | 22.11.2003 22:12 |