![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
Voiko viallinen CV-akseli täristää rattiaSubaru Outbackin toisen etuvetoakselin sisempi suojakumi oli hajonnut. Ajossa ei huomannut mitään, ei täristänyt motarillakaan. No otin koko akselin irti, putsasin nivelen harmaasta rasvasta, nivel oli helppo avata ja laitoin uudet rasvat ja uuden suojakumin ja paikoilleen. Noin 100-105 vauhdissa alkaa täristämään rattia kun on ajanut sitä vauhtia pari kolme kilometriä. Jos pysähtyy ja lähtee uudelleen liikkeelle, sama juttu taas. Ja ei lopu ennenkuin hidastaa alle sataseen. Tarkistin, ettei vanteesta ole irronnut tasapainotuspaloja, ei ole. Puhdistin vanteen ja jarrulevyn vastepinnat. Ei auta. Mielestäni kasasin nivelen samalla tavalla kuin se oli. Ei sitä väärin taida saada edes kasaan. Kaikki pultit on tiukalla ja pyörän kulman säädön epäkeskopultti iskarivarressa samassa asennossa kuin ennen purkua. Mitäs nyt, paitsi uuden akselin tilaaminen?
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| J and R CV joints | Eskimo | Linkit | 1 | 15.03.2012 19:25 |
| Ostetaan luisin keskiöön rattia | mauno | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.05.2009 20:04 |
| HJ täristää rattia neliveto päällä | samid | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.01.2008 13:42 |
| M kuppipenkki, pari rattia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.03.2006 07:54 | |
| Uaziin rattia vaihtamassa | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 22.03.2004 11:44 |