![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Löytyykö Saris lavettikärrystä käyttö ja kestävyys kokemuksia?Mielellään omakohtaisia kokemuksia, ei mielellään mitään kuulopuheita. Esim. vedettävyys, kestävyys, autonkuljettaminen, tavaran kuljetus, kiinnityspisteet, millainen peruutettava, yms.
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kerrohhan tarkemmin mallia, melkein sama kun kysyy kokemuksia toyotista Mikä kokonaispaino, laidoilla vai ilman, kipillä vai ilman jne jne Normaalit tai kääpiöpyörät jne
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Se mitä olen 2 ja 3 akselista sarista vetäneenä siellä ne tulee
Samalla tavalla perässä kuin muutkin kärryt. Kokonaispainot ollu 2000-3500 ja pituudet 4-8m Pressu kapellilla ja ilman. Omasta mielestä eniten perässä tulevan kärrun käyttäytymiseen vaikuttaa kärryn Painopiste ja veto auto. Itsellä Veto autona pitkä sprinter ainut ongelma on tehon puute..
__________________
Harrastajatason autourheilu on 99.9%:sti rakentamista -mutta kannattaa sen 0.1%:n edestä- |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Minulla on tuollainen kaide-laitainen, kippaava PAK-32. Hyvin sillä on kaikki kulkeneet. Laadukkaan tuntuinen kuljetin on ollut.
Ainoa omassa käytössä vastaan tullut puute on ollut takareunan sidontapisteen puuttuminen. Varsinkin jotakin isompaa tavaraa kuljettaessa olisi hyvä olla yksi tukeva sidontalenkki takana keskellä. Etureunassa on kaide, mihin voi kiinnittää, mutta takareunassa ei ole mitään muuta kuin takakulmien tolpat. Reunakaiteet on pulttikiinnitteiset, eli sen saa tarvittaessa ihan levyksi ja kaiteiden tilalle voi laittaa vaikkapa alumiinilaidat tai jotkin itse tehdyt laidat. Alla oli ostaessa renkaina 195/50R13 ja niillä se ei ollut ainakaan tyhjänä mitenkään mukava vedettävä; kova nypyttäjä. Vaihdoin heti kohta ilmatilaltaan korkeimman ja riittävän kantavan alle sopivan rengaskoon 175R13C ja niillä on selvästi mukavampi vedettävä. Tämä ei tietysti liity tähän merkkiin, vaan on yleisempi juttu. Rengaskoon vaihtomahdollisuus vaihtelee kärrymallikohtaisesti. Tämänkin kärryn rekisteriotteessa lukee vakiorenkaiden kohdalla 185R14, mutta sellaiset ei mahdu kärryyn edes paikalleen, kun akselit on niille liian lähellä toisiaan. Joku moka siinä on käynyt maahantuojalla tai tyyppikastsastuksessa.
__________________
Jukka |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikö enempää löydy kokemusta näistä kärryistä
![]()
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mun mielestä olis ainoot lavettikärryt.
__________________
Helppo ja nopee keikka....no ei ollu ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Perävaunu saris pl 42 3500kg | pasi1 | O/M/V Muut | 0 | 18.06.2014 16:53 |
Räikkälenkit ja kestävyys. | RIPAX | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 12.01.2014 16:48 |
exide maxxima akku käyttö kokemuksia | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 27.09.2011 21:25 |
Käyttö kokemuksia Fedima Extreme Renkaasta | Rape | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.04.2008 21:45 |
G mersun kestävyys ja osien saatavuus | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.01.2006 18:19 |