![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Porakoneistukka akkumutterimopoon?Makitaan olisi mukava saada kestävä istukka, jonka voisi napsauttaa kiinni 1/2" vääntiöön ja kiertää poranterä istukkaan. Onko tuollaisesta tietoa / kokemusta? Motonetissä oli yksi, mutta se oli liian pieni ja todennäköisesti katkeaai kun hiukka vääntää... Mutterimopossa momentit on 170Nm luokkaa. Näyttäisi, että ei oo valmista?? Istukka on 1/2" (13mm) ja kierteellä ja siihen saisi päähän kierteellä olevan SDS+ adapteri ja 1/4" leluadapterin... http://www.lfachucks.com/Adapters_and_Accessories.html Toss muutama, mutta ei oo sellaista, johon saisi mopon päähän...?
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. Viimeksi muokannut Porvoon Hilma : 29.11.2015 16:36 |
|
||||
|
||||
![]()
Ison hylsyn päähän naitat sen porakoneistukan
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tuo makitan mopo on niin kova/paha ääninen (jos nyt on sama ku mulla) niin jäis ainaki mulla poraamatta.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, minä kun en osaa hisata.... vielä... niin ajattelin että löytyiskö valmis. Tarttee surffata lisää.
|
||||
|
||||
![]()
Pakko nyt kysyä että miksi haluat istukan kiinni pulttipyssyyn?
Mitä etuja aiot saavuttaa verrattuna johonkin?
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tollanen löytyi...
|
||||
|
||||
![]()
Minkä mallin Makitan pulttipyssy?
Voisiko olla halvempaa ja helpompaa ostaa samoille akuille käypä pelkkä poran runko?