![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() MÖRÖN AUTO PT.2(piti vaan hakea varaosia,Mutta mutta...)Tollanen hieno koppa tarttui mukaan tai 77arto sen tohon pihan perukoille toi ja hilun aksilat sille kaveriksi.Thänks ![]() Ainoat mietteet mitkä on suht varmoja ton päänmenoksi. -Ultralight avo -isompi mosa -kierrejousi alusta
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jaahas, pitääkin tätä kans seurailla mitä tästä kehkeytyy
![]()
__________________
-MMC- Suzuki Jimny -02 Suzuki sj 413 Ex Toyota Lj -89 Ex Suzuki sj 413i Ex Suzuki sj 410 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
voimansiirto vois olla tollainen..
3-lovinen automaatti jostain 70-luvun recordista(ois melko lyhyt) ja sit jakolaatikon virkaa hoitamaan etuvedon laatikko Josta tasauspyörästö naitettu lukkoon ja kytkinakselille tukilaakeria. Siitä hyödyntäis vielä etuvedon vetarit ja jostain hiluxin kardaanin liukuosat murikoitten puolelle ![]() Moottoriksi joku 1.6-2.0i 4-cyl,mahd kevyt.. Jakarit teen/suunnittelen itse-->laserilla aihiot ja sorvissa puslan holkit. -Joku sanoo minkä puslat toimis hyvin tollasessa kevyessä autossa?ja puslan mitat kiinnostaa myös ulko-leveys-reikä? Ja sellanen H-profiili tulee,Niin kuin alkuperäisetkin. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Akseliväli tulis tollattiis,jolloin jakareitten mitatksi tulisi 850mm akselin keskeltä runkon kiinnityspisteeseen.
Jostain pitää kattoa sellanen pusla mikä mahtuu suzukin runkopalkin sisälle (alle 45mm leveyttä) B-Omegassa näyttäis olevan aika passelit taka-akselilla.Mutta pitää vielä mittailla... JA tää projekti on tarkoitus laittaa aluilleen tossa 2-3viikon päästä ![]() Kesän aikana to do lista on seuraava---> -Korin muokkaus -Akselit+jakarit alle -Runkon puhallus+maalaus JA osien hommailu valmiiksi talvea ajatellen. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Mitä tollanen suskan oma 1,3 painaa apulaitteineen?(startti,vauhtipyörä+kytkin,imu/pako sarjat,laturi,hihnapyörät jne.)
Kattelin että 1,8/2,0 8-v opelin ohc kone painais tolla varustuksella sen 115kg. Tehot olis 115-130hv ja vääntöä +150nm ja tommosen jonkun kadetin/vectran raadon saa aika ilmatteeksi... Onko öljynkierrossa/paluussa eroja jos laittaa koneen pitkittäin vs. ollut poikittain? |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei niissä öljy hommissa mitään kummallisuusksia oo. Öljypojhan joudut rakentamaan luultavasti melkopitkälti itse jo etuveto koneen laitat.
__________________
Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota raaka voima ja tietämättömyys eivät ratkaisisi. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
EDIT: netistä seuraavaa G13BA 1298cc 85.558kg. The complete engine as you might expect to be lifting it out (with manifolds, carburetor, air cleaner, alternator, clutch, radiator hoses and oil but no starter motor)
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 21.06.2014 19:46 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
MÖRÖN AUTO,(samurain hierontaa). | Pajares | Maasturiprojektit | 925 | 09.02.2022 11:32 |
Painepesuri, mutta mikä?? | Jare | Chit-Chat | 78 | 13.04.2015 15:09 |
Karua mutta totta | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 14 | 25.10.2009 12:23 |
Pajeroon 33" mutta.... | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.10.2006 10:03 |
M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |