![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() maastureiden tehot, mittaustuloksia?mietin tuossa mielessäni jo hetken, että kuinka moni muuten oikeesti on käyttäny ajopelinsä dynolla, että tietää paljonko siinä sitä voimaa aidosti on? jenkkipiireissähän on pirun yleistä leijua bolt-on osilla ja kaljapöytähevosilla, tämä surullisen kuuluista "siino sitä ja sitä ja sit tehoo on aivan tasan 350hp, renkailta!" ja lähtökohtana on kaasarikoneinen 350 pikkuvinkkeli, jossa alunpitäen ei oo ollu lähimainkaan kahta sataa vakio kunnossa.. kun tosiasiassa vaparista on saatu riivattua se parisataa++ ja ihan koneen päästä kun se lintta dynolle ajetaan ![]() ennen kuin nyt kukaan vetäsee poroja nokkaan, niin itellä on harrastejenkki ja Patrolli on työvehkeenä, ei sanan varsinaisessa merkityksessä "offroad auto", mutta ihan mukavasti lähes vakiokuntosena mettässä etenee, jos ei muuten niin vinssillä sitten ![]() niin ja Patukasta on dynotettu 3vkoa sitten 103,2hp/276,9Nm renkailta, 140,5/323,8 laskennallinen, @0,8bar auto on tosiaan lähes vakio. ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]() (kuvat lainattu käyttäjän jv albumista) Näin omasta patukasta joskun parhaina aikoina, entisen omistajan toimesta. ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tossa samassa penkissä penkitettiin vakio turbo patrolli, josta oli syöttöö käännetty ja ahtoja nostettu, coolerikin ol keulassa. Sillä oli tulos hikiseen yli 100hv takarenkaalta. Samoin aivan vakio uuskoppanen gr eli y61 anto takarenkaalta n. 100hv kun tehsas lupaa moottorilta 130hv Tossa penkissä koskisen jeeppi, md om605 ruuvatulla pumpulla ja muilla normi st hommilla anto muistaakseni Vähän yli 200hv takapyöriltä.... Eli lähtisin väittämään että kyseinen penkki pitää aika hyvin paikkansa. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Viikolle 15 olis turbo rj penkki /säätö ja hello kitty suzukin teholapun haku.. Lähempänä ilmoitan mitä oli tulokset jos kehtaa julkaista..
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
mul on hj61 ja pers dynolla lähes 300hv. ja oikeasti ehkä 130hv
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Entisen mersun dynolappu, ois pitäny vaa ottaa snorkkeli pois mittauksen ajaksi.
__________________
KYM |
#7
|
|||
|
|||
![]()
dynothan näyttää sen miten ne on säädetty näyttämään, toinen voi näyttää 200hv takapyöriltä ja toisessa ei edes koneelta irtoa saman vertaa.....onhan luvut tietysti mukavia mutta vertailu on kohtuu turhaa! ehkä parhaiten saisi tietoa tehdyistä muutoksista että ensin ajaisi vakiokoneen ja sitten samassa penkissä tehtyjen muutosten jälkeen.
nettiauton puolelta kun kattelee virivehkeiden myynti-ilmoituksia niin usein löytyy myynnistä sellaisiakin vaparivehkeitä joissa tehoa enemmän kuin edes laskennallisesti voi saada, silloin ollut asialla todellisia welhoja joille löytyisi varmasti käyttöä F1 talleista ym. autoteollisuuden parista! |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Mun ja NuuBeRin DAS Kingkäp on MITTAAMATTOMAN TEHOKAS!!!!! Tasamaalla ei sitäpaitsi tartte ku yhden hevosvoiman, pahassa paikassa otetaan käyttöön molemmat!
![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 10.09.2013 21:03 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() nuo mersun lukemat on aika tujut ja 125kW patrollissakin aiheuttaa mukavia väristyksiä, mitä tuolle siun patukalle on Sami tehty? ja entäs mitä tuolle mersulle ja mikä vekotin yleensäkin kyseessä? ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Eihän tuos oo ku "hiukan" kopeloitu pumppua ja isompi turbo ja cooleri keulalla..
![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on vaan tuollainen "alitehoinen" HJ, ei oo penkitetty mut ruutii löytyy omiin tarpeisiin kyl, vaikka Nakkilassa ei siihen uskotakkaan...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Maastureiden ominaisuuksia | Ukunsa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.10.2012 21:43 |
Ns. Maastureiden korirakenne | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.05.2009 06:27 |
M: maastureiden osia | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 14 | 16.08.2006 12:47 | |
M: Maastureiden osia | O/M/V Muut | 23 | 13.12.2004 14:45 | |
Vanhojen maastureiden safariluotettavuus | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.06.2004 08:04 |