![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() So HilariusTarina kertoo vannoutuneesta volvofanaatikosta joka hairahtuu väärälle polulle käyttöauton osalta. Oli joulukuu 2014 ja käyttöautona jo useamman vuoden palvellut 945 -97 turbo alkoi tympimään mm. maavaran ja vajaavetoisuuden takia. Töiden puolesta tuli kärriäkin vedeltyä niin ei tuollainen läpykkä toimittanut käyttöauton virkaa täysin, täytyy saada siis neliveto. Kaverin tallista löytyikin sitten täysin orkkis kuntoinen vw taro jota lähdin vain koeajamaan ja tuumimaan olisiko sellainen hyvä laite itsellekkin. Pienen koeajolenkin jälkeen olin ihan myytyä kamaa ja mun oli pakko ostaa ko. laite kaverilta heti pois. ![]() Kuvassa ei nyt ole ihmeitä tehty, vähän korotusta ja isompaa pyörää. kalvoja laseihin ja valoja. 10x15ET-44 vanteet 33x12.5 renkailla tuo ulkonäköä ihan jonkun verran. ![]() Tässäpä kuvia satunnaisessa järjestyksessä. ![]() ![]() ![]() käyttis ja harrasteauto ![]() Todella luotettavaksi ja erittäin monikäyttöiseksi autoksi osoittautunut. Tykkään kovasti
|
|
|||
|
|||
![]()
Nyt kuitenkin alkanut painamaan 2.4Deen nuhaisuus. Turpo pittää saaha tähänkin. (Diiselitekniikka on itselle uusi aihealue, joten vinkkejä ja vihjeitä saa antaa. )
Nettiautosta halvin dsl vento väliaikaisratkaisuksi ja taro seisomaan talliin. ![]() ![]() Hyllystä löytyy volvoon pieneksi jääneitä hiluja. Eli ahtimeksi kaavailin hx40 holsettia. pakopesiä ko. ahtimeen löytyy montakin erisorttia.#8-22. ![]() Ainakin volvon 2.3 vinokoneissa ollaan päästy todella mielyttäviin tuloksiin tälläisellä ahtimella. Voisiko se sopia myös tähän vai kattelenko hyllystä jotain muuta? Kytkimeksi pitäisi keksiä jotain. Nyt tallille nappaamaan motti ylös. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Komian näkönen härveli kyllä ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]()
hiukan pienempää fööniä suosittelisin
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ihastuin heti tuohon TOM-70.
![]() Mua ei haittais jos kirjoittaisit siitäkin pienen tarinan.
|
|||
|
|||
![]()
Hiluksiin on hx30 vielä iso. Jos vakio syöttöpumpulla meinaat toteuttaa niin suosittelen puolta pienempää ahdinta kuin hx40
![]() Mulla on kkk26 joka on peräisin man 4.9L 160hv bussin moottorista. Siinä on about 47mm ahtosiipi ja oliko 54mm turbiini. Pakopesä on pieni ja portilla. Sillä pelaa hienosti toi hilun 2L2 motti, vakio kytkin vaan loppuu kesken kun syötöt vääntää tappiin. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilarius-hiiri on paha! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |