![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() PAJERO PÄÄSTÖMITTAUSElikkä sama Pajero jonka kanssa tappelin noista jarruista, käytin konttorilla ja mistään muusta ei ollut huomauttamista, kuin päästäarvot jotka oli 6,5, en käsitä mikä sitä nyt on alkanut riivaan kun nuo arvot ovat noin korkeat. En paljon ymmärrä dieselin päälle ja siksi kysynkin ,että mistähän tuota vikaa nyt alkaisi etsimään. Kattelin ennen konttorille menoo ilmanputsarin ja ei se näyttänyt kovin likaiselta. Jos siinä vuotaa suutin niin miten sen voi todeta ja miten korjata.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Siis K-arvo 6.5? Siihen pitää jo tulla melkosen mustaa putkesta. Toi K-arvo on vain pakokaasun valonläpäisy. Polkase kaasu pohjaan ja katso, minkäväristä putkesta tupsauttaa. Jos ihan perinteistä mustaa, niin syöttöä vähä pienemmälle. Jos sinistä tai harmaata, niin kannattaa katella vähä moottoria...
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mutta kun siihen ei ole koskettu syöttöihin, ainut mitä minä olen tehnyt on se ,että kun siinä ei toiminut kylmäkäynnistin, niin siirsin sitä vipua ns. eteenpäin joka painaa kaasua päälle kun kone kylmenee, mutta ei kait sen pitäisi vaikuttaa mitenkään päästöihin.Mitä se merkitsee jos sinistä tai harmaata pölläyttää. Kone siinä käy niin tasaisesti kun nuo nyt yleensä käy, eikä ole koskaan nostanut lämpöjä.
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vaikuttaakohan se vipu samalla johonkin muuhunkin, esimerkiksi pumpun ajoitukseen?
__________________
Jukka |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuon kylmäkäynnistimen ennakon muutos on todella pieni joka ei vaikuta radikaalisti. Suuttimen pystyy testaamaan niin että nappaa ne irti ja katsoo avautumispaineen ja suihkutuskuvion,samalla myös kuuntelee että suutin narisee penkissä.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Käyt ajamassa silla Pajerolla maantiellä lenkin, 10-20 km kolmosella kaasu pohjassa (siis ihan pohjassa vaikka kuinka tekisi pahaa) ja suoraan mittaukseen. Tepsi ainakin haisuun kun savuarvo oli kanssa yli kuuden (ensimmisellä polkaisulla meni mittari tukkoon tai joku fatal error tuli kumminkin
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero vs. Pajero Sport | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.07.2013 06:23 |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M Pajero | O/M/V Muut | 0 | 01.08.2005 12:30 |