![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Töttöröö!Ruvetkaahan heittää mielipiteitä mimmosta avolavaa tähän pitäs tehdä! Orkkis akseliväli Nyt 2540mm.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tupla flat bead, niin että ylempää osaa nostamalla tulee asunto esiin, ja on kuitenkin vesitiivis
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
fladbed on ollut mulla mielessä,tee sellanen niin voin sitten kopioida
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Joo flatbedi on mielessä mut mimmonen flätbedi?
Nähny monta siistii mut viel enemmän rumia. Toi koko akselivälin pidennys tehtiin silläsilmällä että 2300mm välillä ei oo mahdollista tehä järkevän näköstä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mä ostan sumatralta himmelimöksän jos haluun asuu heiluvasti. Menee kerhon teltta hukkaan jos kaikki duunaa vaan kaksioo lavalle. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() tollanen lava olis mun mielestä aikas komee volvonkin päällä ![]()
laiskuus on lahja mutta ahneus synti Viimeksi muokannut Kankku : 10.05.2012 19:00 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hump ständit- my ass- ... eiks me sovittu et ne on Bonking bars ja pidemmälle kehittyneille Shagging Support
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
pakko oli päästä piirtelee
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Niin niin, enhän mä muistanut noita täsmänimiä.... Buhuhuhh. Ei toi Petteri tainnut oikein saada mun visioita kiinni.. Pitäisikö mennä selittämään..
|
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen lyhyt Chevyn lava...... Pyöränaukkoja joutuisi ehkä vähän kohdistamaan. Saranat peräpäähän ja tunkki eteen niin on helppo pestä/huoltaa...... Tai tehdä maansiirtohommia
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
taitaa olla hiukan lyhyt, mutta löytyy jos kiinnostaa http://static.petrisimolin.com/galle.../tare-lava.jpg
|
|
||||
|
||||
![]()
Tolleen!
![]() ![]() Taka stingeri a.k.a. valaanpyrstö pitää olla jokatapauksessa. Varapyörät tohon selän päälle taka akselin kohalle siis. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
tuli heti mieleen tollanen...
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Pika tötterö töherrys ![]()
|
||||
|
||||
![]()
jos vaikka tollanen rotta look
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Äänet sille, tai sille ja valaanpyrstö sekoitukselle... |
|
||||
|
||||
![]()
Miten ois tuontyylinen.
|
||||
|
||||
![]() tämmönen alumiininen. saa hyvin kaikki kamat kiinni ja reiät valoille ym helppo työstää... kunnon kotelo vaan tohon keulaan työkaluille...
|
||||
|
||||
![]()
No joko on selvinny minkälainen miinalaiva siitä alkaa rakentumaan?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mimmonens tästä sitten tuli? miten jatkoit runkoa?
|
|
||||
|
||||
![]() En jatkanu runkoa siirsin vain jousenkorvakkeita taaksepäin. Vähän päivitystä kötinöihin kun tänään sai jopa jotain tehtyä. Hitsaus jigi! Vasen. Oikea. Vino. Ja pakollinen pyllistys kuva hondamiehen perspektiivistä. Lavan korkeus oli tosi vaikee päättää sitä hierottiin varmaan tunti ja tuumailtiin. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
veditkö hitsillä nuo lavan kannakeputket runkoon ?
|
||||
|
||||
![]()
Mitään ei oo vielä kiinnitetty runkoon. Kiinnitys tulee olemaan sarana tyylinen jos volvon valmiiksi jäykkä runko tuleee elämään edes mitään niin lava elää mukana.
|