![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Isuzu D-Dmax/ Toyota HiluxHei, Saako D-Maxista tai Hiluxista tehtyä "kahta" autoa, sellaista joka toimii normaalissa ajossa ja maastossa? Ymmärrän että kompromissi se olisi mutta lähinnä kiinnostaa tieliikenteen asettamat rajoitukset asiaan. En halua/pysty pitämään pihassa liikaa vekottomia niin siksi tämä olisi ainoa vaihtoehto. Pick upin olen halunnut pennusta pitäen. Nyt se on myös lompakon puolesta ainakin teoriassa mahdollista. Olen käynyt katsomassa mahdollisia vaihtoehtoja ja D-max tuntuu minusta paremmalta vaihtoehdolta mutta voin olla hyvinkin väärässä tässä asiassa. Auttakaa noviisia, etten kompastu heti aluksi. -Olanzabal
|
|
|||
|
|||
![]()
en itsekkään ole mikään ammattilainen, mutta minulla tämä on toteutunut jo käytännössä.
Minulla on Hilux, ja ajan sillä päivittäin, toimittaa käyttiksen virkaa. Olen myös käynyt kyseisellä vehkeellä ajamassa maastossa ja kisassakin (FT tropy retro 2024). Eikä tultu edes viimeiseksi vaikka autossa ei ole edes vinssiä. Eli ainakin teoriassa käyttiksen ja maasturin yhdistäminen yhteen on mahdollista, riippuu toki siitä kuinka syvälle metsään haluaa ja haluaako sieltä vielä poiskin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tämän päivän perusteella d-max olisi pihaan tulossa. Aika paljon saapi jumpata jotta mökkimetsään uskaltaa lähteä mutta toivottavasti jo huomenna voipi tilailla kilkkeitä.
|
|
|||
|
|||
![]()
Onko vakio renkaat? Isommat kumit saavat ihmeitä aikaan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vakiot on alla. Menee vaihtojumpaksi kun pitäisi maanteitäkin niellä. Menen askel kerrallaan kohti sitä mitä tavoittelen. Ensi viikolla saan auton.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Joutuiko tekemään jotain jotta menivät läpi?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ei. Ilmeisesti kriteerit ovat että
A: Katsurilta käydään utelemassa saaka kyseiseen autoon edes teoriassa muutoskatsastettua niin isompia pyöriä. Heillä on taulukot siellä josta laskeskelevat että saako vaiko eikö. Jos sieltä tulee vihreää valoa, niin sitten renkulit alle ja kriteeriin B: mahtuvat pyörimään ja kääntymään ongelmitta. Eli lähinnä etupyörissä etteivät hankaa mihinkään käännettäessä ääripäästä toiseen. ja näin saa renkaat katsastettua. ![]() Mutta kannattaa ensin käydä kysymässä katsurilta onnistuuko. Itsellä mahtui pyörimään alla ilman ongelmia, niin näin ne sitten leimattiin otteeseen. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään vasta saan laitteen. Laitan kuvan sen jälkeen.
|
|
|||
|
|||
![]()
odotan innolla
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan Korkea lavakate isuzu dmax doublecap | karza | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.02.2020 22:42 |
Hilux, Isuzu ja mitsu lava-autot ristiriipunnassa ? | Ara | Chit-Chat | 0 | 16.10.2017 10:29 |
Ostettu Isuzu Trooper 2.8D tai pelkkä isuzu 2.8D moottori | morkoesko | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 26.09.2017 22:01 |
Ostettu Isuzu Dmax 16" vanne / vannesarja | akinaattori | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 15.06.2017 17:25 |
Myydään isuzu dmax aluvanteet+renkaat | oskö | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 12.07.2016 10:39 |