Näytä yksittäinen viesti
  #77  
Vanha 22.09.2010, 13:06
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Tälläkertaa tuksu kesäisissä tunnelmissa... VAROITUS!! Paljasta pintaa vilahtaa ko.videolla ainakin saman verran kuin noilla venäjänreissaajien kuva/videokollaaseilla. EI TOSIKOILLE!!

http://lataa.inst.fi/-/a7ef7a174acc7...obiili_atv.mp4
Painoin vissiinkin tuota linkkiä?

Heräsin lattialta ja turpiin on tullu, joten kysyin emännältä mitä oikein käyny, tarviiko soittaa poliisit?

Ei kuulemma tarvii, koska olin repinyt tukkani päästä, yrittänyt juosta parvekkeelta alas, mutta en päässyt turvalasin läpi, joten olin hakannut itseni tainnoksiin omilla nyrkeillä...

Noh, lapset on terapiassa, mulle on lyöty kaamee lääkitys päälle, vaimo otti eron ja pahasti pelkään, jotta Tuksu on se painajainen jonka takia en uskalla nukkua...

Eikä mennyt sairaseläke läpi, väittävät, jotta näyttelen, mutta lääkäri oli ohjeistanu, ETTEI Tuksun kuvaa saa näyttää, koska saatan olla myös hengenvaarallinen lähiympäristössä oleville ihmisille.

Ai niin.. Vehjekin meni niin heikkoon happeen, ettei kusikaan tule enään ilman katetria ulos!!!

Laittakaa ny herranjumala varoitus, jotta saattaa aiheuttaa mieltä järkyttäviä kuvia!!!
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten