Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 19.08.2011, 14:04
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

On teillä kummiä nokialaisia ollut....Itellä ollut pelkästään noita onkioita ja kertaakaan en ole sen takia huoltoon vienyt että olisi hajonnut.
Itse olen kyllä uittanut ja puhallellut kaiuttimia rikki paineilmalla mutta kaikki on korjattu joko vakuutuksesta tai takuuseen.
Jotenkin tuntuu että aika iso osa noista vioista on ainakin jotenkin hanskapainotteisia ja tulee osumaa sun muuta luuriin tai sitten mulla on vaan helvetin hyvä säkä ollut.

2110 eteenpäin on ollut nokiaa jos jonkunlaista tosin melkein aina ns.lippulaivamalli jos niitä siksi voi sanoa. Tällä hetkellä käytössä n900 jossa ei ole ollut vikaa tai ainakaan sellaista mitä olisin huomannut ja kaksi vuotta takana elikka kohta on aika vaihtaa luuria kun takuu loppuu. Edellinen oli e90 ja se toimii edelleen varaluurina ja herätyskelloja ja akku kestää siinä käytössä lähes puolitoista viikkoa.

Vanhat luurit on sitten annettu isäukolle käyttöön ja äiteellä Ja kaikki toimii. ei tarvetta vaihtaa luurimerkkiä niinkauan kun niitä saa.

N900 vaihdettiin sisuskaluiltaan kun pudotin sen järveen niin ei tykännyt Ja E90 vaihdettiin kaiuttimet kun puhaltelin niitä paineilmalla kun oli vähän hiontapölyä.

Aina saanut luurin takaisin viikon sisällä.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten