Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 19.07.2011, 11:12
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.847
Perusasetus

Laatu huolto puhelimella


Tuli tuossa ennen juhannusta heitettyä luuri huoltoon. Piti vielä DNA liikkeen kautta viedä kun sieltä se on hankittu. Ei saanut itse toimittaa huoltoon. Alkuperäinen huoltoarvio oli viikko. Nyt sitten kyselin vähän luurin perään kun tuo varaluuri on menossa takaisin omistajalle niin huolto on hukannut meikäläisen Galaxy S luurin! Niillä ei ole mitään tietoa missä se on. Ilmoittivat sitten että 14 päivää etsivät sitä, mikä kuullostaa vähän oudolle. DNA liikkeen mukaan ei ole ensimmäinen kerta kun luurit katoaa huollossa, mutta yleensä löytyvät tuon 14 päivän aikana.

Herääkin pieni kysymys mihin tuo luuri menee? Olettaako ne että kukaan ei kysele luureja ja sitä kautta voivat sitten luureja käytetellä omiin tarkoituksiin? Miten se yllättäen löytyy tuon perin hämärän 14 päivän aikana kun alunperin kukaan ei tiedä missä se on? DNA liike lupasi tuon etsinnän ajaksi Noksun E-sarjan luuria. Mutta kyllähän tuo "katoaminen" pitäisi jollain vähän muulla kompensoida. Onkohan kellekkään muulle käynyt noin? Tuonne huoltoon aattelin vielä itse olla yhteydessä pyytää selvitystä missä se luuri on ollut. Ei voi olla niin että se katoaa ja yllättäen löytyy muka jostain. Ensimmäisenä tulee mieleen tietoturva, luureissa kun voi olla mitä tahansa tietoa sisällä niin kaivetaanko ne esille huollossa ja hyödynnetään? Itse ainakin pariin otteeseen tyhjensin luurin ennen huoltoon vientiä, mutta kaippa sieltä silti voidaan tietoa kaivaa.

Vastaa lainaten