Näytä yksittäinen viesti
  #275  
Vanha 31.08.2013, 19:02
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Kupari ja kumi ei oikein tykkää toisistaan, kupari hapettuu kumin kanssa kosketuksessa ollessaan. ja jos pääsee jossain resonoimaan, niin kovettuu ja murtuu ajan kanssa.

Itse olen suosinut muovista, olikohan nailonista, paineilmaputkea; saa valmiiksi liitos-, kulma- ja läpivientikappaleita, joiden on syytä olla mallia kiristettäviä. ja kiinnitystarpeet yms. löytyy myös.

Ja siinä jyrden on oikeassa, hyvälaatuisella kumiletkulla ja asiallisilla lerkunkiristimillä säästää hermoja tulevaisuudessa.

Ja sitten se kumiletku, missä on kangas päällimäisenä; vain pahimmalle vihamiehelle...
Kyllähän se sen aikaa menee, kun nää vielä on hengissä. Ja menee alkuperästen kiinikkeiden alle vielä nätisti ja ei pahan hintasta oo. Tai hinta riippuu ostajasta ja myyjästä, kuten olen saanut monessa asiassa huomata. Toinen myyjä samassa lafkassa myy jotain melkeen ilmasena, jos vielä itse oot hakenut varastosta ja on sellanen jäännös jostain. Mitkä kyllä käyttävät seruaavan kohteen tullessa eteen.

Tota paineilmalle tarkotettua en edes udellut ku kiireessä kysyin ja ku tällä en tuota oo pahemmin nänhyt kiepillä tarjolla missään. En oo ainakaan nähnyt, vaikka yhtä ja toista hakenut tuolta liikkeestä ja itse vielä hyllystäkin niit kaivanut.
Vastaa lainaten