Näytä yksittäinen viesti
  #26  
Vanha 02.12.2010, 08:34
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ei kyllä pitäisi olla vahvempi, vaan ainoastaan hiljaisempi koska on eri tavalla leikatut rattaat. Mun ymmärtääkseni kaikissa Jeepin 231 ja 242 jakoaskeissa on 3 (vai 4) rattainen planeetta, näin ainakin kovasti foorumeilla kaikki höpisevät. Mm. Dodgen jakoaskeissa sun muissa isommissa nelivetojenkeissä on useampirattaisia planeettoja.
TRS-351588A Planet 6 Pinion used with .630" wide 6010-N Input Bearing $608.28
TRS-351588 Planet 6 Pinion used with .940" wide BD50-8 Input Bearing $599.89
http://www.drivetrain.com/parts_cata...rts/np242.html

emmätiä...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Meinasitko itse tehdä tarvittavat takastefan laipan yms.? Esim. Saksasta saisi suoraan valmiin RE:n paketin - ja tietysti jenkeistä tilaamalla. Mulla on omassa 242:ssa Hack 'n tap SYE- kitti. Periaatteessa voisin antaa sulle mitat siitä, mutta sitten kyllä tarttisi ottaa se tiivistelaippa veks, enkä tiedä kuinka irtoaa kun se piti tiivistää jollain sikaliiman tapaisella tökötillä mikä tuli paketin mukana
RE:n kitti on laipallinen, mites se kardaaniasia silloin menee... lähinnä siiskuinkas se kardaanin pituus menee ja ei sovi etukardaani suoran? Nythän tässä on vaan tosiaan toi vajaa pari tuuumaa takajousissa korotusta, mutta muistanet mitä mulla on hyllyn alla odottamassa, ei ole niin sanottua etteikö ne eksy tähän autoon jos ei muuta löydy... tuleeko RE sarjassa jotain muutakin osia mukana kun kuvissa näkyvät stefa, laippa ja stefan laippa? vähä tuntuis turhalta laittaa joku parisataa euroa hieman "keskeneräiseen settiin" kun vois vaan sorvailla soppelin laipan stefalle ja sitte vaan jostain se 63 corveten yoke niin pitäis sopia orggis etukardaani suoraan siihen.
Vastaa lainaten