Näytä yksittäinen viesti
  #758  
Vanha 04.10.2018, 21:12
Lonely Rider Lonely Rider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.09.10
Sijainti: Hämeenlinna, Suomi
Viestit: 124
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HeikkiH Näytä viesti
Kyllä tän pitäis riittää. Korosarjasta siul on kuitti todennäköisesti, ja korkeuden saa esimerkiksi korjaamokäsikirjasta tai vastaavasta.
No mä ajattelinki että ei kai nyt pyöränsuuntaajan tarvi kirjoitella sen kummempia todistuksia auton iskunvaimentimista

Juu, on kuitti ja tilausvahvistus. Ainoo mikä meinas raavituttaa päätä oli todistus siitä että tuote on tarkoitettu ko. automalliin, kun tilauksella luki vaan tuotteena Bilstein Offroad 24-245487 5100 R.H.A. Series B8 Shock model 24-245487. Bilsteinin sivuilta löyty lopulta kunnollinen printattavissa oleva katalogi jossa kerrotaan että juurikin tuo tuotekoodi on tarkoitettu mun hiluxiin. Toki sieltä espanjan nettikaupastakin saa printattua jonkun puoliepämääräisen nettisivun jossa kertovat asian, mutta Bilsteinin katalogikin lienee hyvä olla varuiksi jos insinööri ei muuten usko.

Eiköhän tämä tästä Olen yhteydessä pyöränsuuntaajaan niin katsotaan saako häneltä riittävät linjausdokumentit, vai pitääkö etsiä joku muu siihen hommaan. Sitten etsin jonkun toisen katsastuskonttorin, jossa toivon olevan asiansa osaavaa väkeä.

Tokihan mä lähdin tänään vähän soitellen sotaan, kun huomasin tiskille pääsyä odotellessa että niissä mun mukana olleissa papereissa ei lukenu ollenkaan mihin autoon ne iskarit oli tarkoitettu Mutta en antais kauheesti pisteitä sen inssinkään osaamiselle. Nooh, harjoittelukierros. Onneksi ei edetty ollenkaan siihen vaiheeseen että olisin maksanut heille jotain.


Pahoittelut vielä väärään ketjuun härdellöimisestä.
Vastaa lainaten