Viestiketju: Mitään kuopiossa?
Näytä yksittäinen viesti
  #1970  
Vanha 18.07.2018, 10:35
revu:n Avatar
revu revu ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.06.07
Sijainti: kuopio, Finland.
Viestit: 1.278
Perusasetus

Tuli puhelu lennokki harrastajilta. Joku on käynyt maasturilla ajelemassa luvattomilla alueilla. Jos on tiedossa kenestä kyse niin ohjatkaa minun juttusille. En etsi varsinaista syyllistä vaan tahtoisin ohjastaa laillisen harrastamisen piiriin ja kertoa tavat joilla pääsee ajamaan paljon paremmissa paikoissa ja ihan luvan kanssa. Edesvastuuseen ei ole tarvetta ketään saada mistään lähinnä, ettei tulisi mitään suurempia vahinkoja ja huonoa mainetta harrastajille.

Noin yleisesti niin on kieltämättä ollut hiljaista tämän harrastuksen suhteen viime vuosina Kuopiossa. Tätä kautta minua tavoittaa nykyään melko huonosti. Puhelin numero löytyy Kuopion urheilu autoilijoiden nettisivuilta offroad lajivastaavan alta. Suosittelen ottamaan yhteyttä puhelimitse tai vaikka whatsappilla.

Hepomäen ajoalue alkaa olla menetetty. Louhos on levinnyt niin pitkälle ja viime talvena mylläsivät alueen perällä ns ikean päässä jonkun verran metsäkoneella ja taisivatpa tehdä hieman tietäkin sinne. Tänä vuona päättyy alueen käyttö sopimus ja itse en koe, että toimintaa on järkeä enää jatkaa tuolla alueella koska alue on vuosien saatossa pienentynyt niin paljon. Nyt kaivattaisi lisää aktiivi harrastajia jotta olisi perusteltua edes hakea uutta aluetta tälle toiminnalle Kuopioon.
Vastaa lainaten