Viestiketju: Safarivarustus
Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 08.01.2015, 08:20
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.846
Perusasetus

Jos pelkona on että renkaan kylki viilletään niin ei siihen taida nuo paikkauskamat auttaa? Eikö olisi helpompaa pitää mukana sisägummia? Ei kait siinä haittaa vaikka renkaan kyljessä olisi reikä? En ole koskaan onnistunut noita renkaita puhkomaan millään reissulla. Tosin aina itsellä on vararengas ollut. Mut olettaisin venäjän reissulla pärjäävän hyvin kun ottaa sisäkumin mukaan. Se ei vie paljoa tilaa. Mikäli ei ole bedlockeja niin ei sen sisään laittokaan kovin vaikea homma pitäisi olla.

Enkä nyt oikein ymmärrä miksi johonkin venäjän reissuun pitää varaa mukaan jotain jousipakkoja? No jonkin mädän toitsun nyt ymmärrän kun ne paskat on niin mätiä että puolet autosta tippuu matkalle. Mukana pitää olla aina toinen toitsun raato mistä saa osia sitä mukaan kun ne putoaa matkalle. Mut jos auto ei ole läpi mätä toitsu niin en oikein näe miten onnistut jousen repimään paikaltaan? Toki aina noissa onnistuu kun oikein yrittää, mutta onko se kaluston rikkominen sitten reissun idea? Mulla ei ole yhdelläkään venäjän reissulla ollut mitään varaosia mukana. Enkä ole sellaisia siellä edes tarvinnut. Työkaluja on aina ollut mukana, mut harvoin niitäkin on tarvinnut. Ei se auto sinne hajoa ellet aja niin että hajotat sen auton sinne. Eri asia on sitten nämä hardcore reissut missä ei tehdä muuta kuin vinssata suolla ja muutoinkin keskitytään lähinnä rikkomaan se kalusto, mut en oikein näe mitään ideaa tuollaisessa. Monta kertaa nähnyt kun porukka vaan vetää vauhdilla paikkojen läpi. Sit ihmetellään että mites se peli hajosikaan tuossa.. Ei ole koskaan ymmärtänyt tuollaista. Itse ainakin pyrin ajamaan niin ettei kalusto hajoa tai saa osumaa. Eikä mulla ole koskaan kalusto hajonnut yhdelläkään reissulla. Tulihan siellä kulmakorvessakin ajettua hardcore reittiä (kun vähän eksyi reitistä) täysin vakiolla citymaasturilla, eikä tullut mitään vauriota. Kyllä itse ainakin kävisin autoa hieman läpi ennen tuollaista reissua. Jättäisin ne kaikki varaosat talliin ja katsoisin että se auto on sellaisessa kunnossa ettei se reissussa tarvi mitään varaosia.
Vastaa lainaten