Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 11.06.2011, 04:15
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.277
Perusasetus

Tähän onkin hyvä kirjotella..kun ei mee herkästi OT.

Kelit on ollet lämpiminä ja niin tuntuu autokin olevan. Milläs kohdin muilla huitelee lämpömittarit? Mulla tuntuu nousevan nopeesti puoleenväliin, siihen 100 kohdalle ja jopa vähä ylikin ihan kevyessä maantieajossa. Auto siis tuo XJ4.0 HO -92
- En edes muista mitä viimekesänä, helteillä näytti, mutta jotenki tuntui että kylmempänä kävi.
- Nesteet vaihdettu ja järjestelmä huuhdeltu 1/10 ja n. puolet "vaihdettu" pakosta 1/11 kun lämppärin letku meni.
- Vuotoja ei ole ja neste ihan normi vihertävää

No..tää ei nyt pahin ongelma oo...Akku ilmeisesti meni eillen loppuun! Tai startti...Tai molemmat. Parin pv ajan oon ihmetelly kun niin hitaasti pyörittää käyntiin. V mittari yleensä siinä 14 kohdilla eikä vaikutusta valoilla tai tuulettimella. Nyt kun olin töihin lähdössä illasta nii just siihen punasen yläreunaan nous voltit ja ei pyörähtänykkään. Kaivoin tallista RedTopin, jossa tietenkään ei virtaa ollut tarpeeksi...Naapuri oli onneks kotona ja sain auton kaapeleilla käyntiin. Mutta vasta sen jälkeen kun iskin vasaralla starttiin.
- Olisko nii että akku heikko ja startti menossa? yhteensä sitte teki sen ettei käynnistyny.

Positiivista kuitenki se että mun autoista on akut tai startit hajonnu yleensä kovilla pakkasilla. Eipä tartte näpit jäässä ruuvailla
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten