Näytä yksittäinen viesti
  #123  
Vanha 12.10.2011, 20:37
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.277
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tiivonen Näytä viesti
1. Kuuluuko jakolaatikon kuulua? Nelikko päällä sen olemassaolon tiedostaa. Ei se huuda, mutta jotain sieltä kuuluu/tuntuu mitä ei takavedolla havainnoi. Hitaalla nelivedolla kun laskee tyhjäkäynnillä mäkeä niin loota huutaa. Onko menossa sököksi jo tänä syksynä vai kerkiääkö talvella ihmettelemään?

2. Miten sen saa edukkaasti ylös? Takalatit on jo suu mutrulla eli jotain tarttee senkin puolesta tehdä. Eli kerralla vähän ylemmäs ja isommat renkaat. Vakioiskareilla saa 2" nostettua? Eteen uudet korotuskierrejouset, taakse vastaavat lehdykät ja nappulagumekset. Mitä muuta isompaa on hommattava/tehtävä että siitä saa hyvän?
1. Kait se jonkinverran ääntä pitää, mulla ainakin, mutta ketjun venyttyä alkaa pitämään enemmän...näin olen ymmärtänyt. Venynyt ketju kait kuulostaa siltä että se raapii lootan kuoria. Korjatkaa jos oon väärässä.
- taitaa itelläki pitää ääntä enemmän just alamäessä, kait jotenki normaalia kun tavallaan pyöriltä tulee voimaa väärään sunntaan.

2. Ite hommasin saksasta Ranchon sarjan +3" eteen ja taakse jouset + puslat +iskarit X4 ja etualatukivarret. Kustansi parisen vuotta sitten alle tonnin.
- Jos latit on jo nurin nii sit ei kannata add-a-leaf viritiksiä laittaa tai pidempiä riippuja.
- Taakse ei suositella korotus palikoita akselin ja jousen väliin mutta eteen, jousen yläpäähän ne kait on ok ja voi tehdä itekki helposti, ohjeet muistaakseni oli go-jeep sivuilla.

Mulla vakio matalana otti ääriasennossa uudet 235/75 at renkaat tukivarsiin kiinni, korotettuna ei enää mutta nyt 31/10.5 fedimat raapii ääriasennossa...Noo ne satsin mukana tulleet varret on kyllä yhä hyllyssä ja fedimat vakio aluvanteilla, eli liian sisällä.

Valoista sen verran et noi alkuperäsit umpiothan on ihan vakio kokoa, joskus voi olla peilit aika pas..aa. Itellä on jotkuhalvatisot H3 lisävalot ja jos metsään haluaa mennä nii sitte teline katolle ja johto uitettu konepellin alta pilaria pitkin, pinta asennuksena. Nooo... tosin nekin valot meni tohon rälläys Pajeroon....
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten