Viestiketju: BJ-40 Avo ja miten???
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 02.07.2008, 02:48
Joske:n Avatar
Joske Joske ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.08.05
Sijainti: Kittilä
Viestit: 1.551
Perusasetus

No miks vitussa sää viitasaarella käytät niitä autojas? Virtanen&co ei oo ennenkään tajunnu yhtään mitään harrasteajoneuvojen päälle.

Vaan käyppä Karstulassa, keski-suomen halvin ja samalla asiantuntevin paikka (minun mielestä). Siellä katsureitten kanssa pystyy OIKEASTI keskustelemaan jonkun tietyn muutoksen aiheuttamista ongelmista katsastuksessa. Kaikki autot mtä mulla on ollu oon käyttäny siellä sen jälkeen ku Virtanen survas sillä hetkellä 4 vuotta vanhan auton täysin ehjästä pohjasta meisselin läpi ja hylkäs koko laitteen...

HJ:ssa on ollu suora putki joka kerralla jä äijät kaasuttelee sillä ihan lämpimikseen vaan kuunnellakseen koneen ääniä joka kerta. Viimeks oli etuakselilta oikealta puolelta olkalaakeri aivan saatanan väljä ja hekselipultit TODELLA löysällä, Palonen kysäs vaan että onko mulla työkaluja mukana? Sanoin notta on, johon palonen laukas rennosti että kokeiles kiristää niitä henkselipultteja sillä välin ku hän käy heittämässä kepillisen... Ja leima tuli, niinku ennenki eikä valittanu mistään pikkuasioista.

Ja ku nyt kevättalvella ostin itekki paku-BJ:n jossa irrotettava katto kävin oikeen asiasta kyselemässä ko. puljussa vaikuttaako katon poisto henkilömäärään. Hetken aikaa miettivät ja vastasivat että ei vaikuta jos kaikille on turvavyöt.
__________________
__________________


"Atheism: Not to do the shit that religious do to each other."

http://www.eroakirkosta.fi

"Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella"
Vastaa lainaten