Näytä yksittäinen viesti
  #1285  
Vanha 05.07.2016, 19:31
mhjkl mhjkl ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 01.12.13
Sijainti: vaala
Viestit: 39
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lauri a. Näytä viesti
Näkiskö kukaan osakuvista onko bensa-ja diesel mallin 463:ssa eri polttoainetankki? Geessä on mystistä ilmavikaa, karkeasuodattimessa kulkee koko ajan kuplia eli vika on linjoissa tai tankin päässä. Mulla on diesel kone mutta autossa oli paikallaan bensamallin tankki ja ruiskupumppukin tuolla näkyi vielä olevan paikallaan, muutenkin tankin pään putkitukset oli tosi epämääräisiä viritelmiä niinkun moni muukin asia tuossa autossa. Vois suosiolla hommata dieselmallin tankin ja vetää samalla uudet linjat. En saanu millään purettua tankista tuota pohjatulppaa mistä pumpun imuputkikin lähtee (onks tossa samassa imusihti 124 tyyliin) että olis voinu vähän tutkailla tankin sisuksia.

Tuosta tankin päällä olevasta huohottimen keruuputkesta menee toinen letku tankin täyttöputkeen mutta mihin tuon toisessa päässä olevan letkun pitäis mennä....mulla se oli tulpattuna kuskin puolen takapyörän kotelossa. Onks tuossa ollu vakiona joku ylivuotosäiliö vai onko tuo vaan menny johonkin korkeammalle huohotusputkena?

Nostin autosta kesäloman kunniaks lootan ja tuon 603 turbokoneen pois keulilta ja purin sen, kansi halki, kaikki laakerit vaihtokunnossa ja pytyissä naarmuja, yks pytty oli sen näköinen niinkun tuolla olis joskus ollu kosteutta kun oli syöpymää seinämissä. Tulipahan projekti tuostakin käyttöautosta
mulla kulki kans karkea suod ilmaa. meni hetki ennenkuin hoksasin että vuosi karkea suodattimen saumasta. eikä vuotanut ulos ainetta
__________________
300 GD -82
Vastaa lainaten