Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 02.02.2011, 17:33
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nenonen2 Näytä viesti
oisko kuvia, ja kiinnostaako vaihtaa rumaan mutta ilmeisesti kuitenkin parempaa 4x4 bensa king cabbiin. juuri leimattukin olis.
Nettiautosta löytyy auton rekisterinumerolla AXX-670 pari edellistä myynti-ilmotusta, joissa hieman optimistisemmin kuvataan auton tilaa. Oikeestihan se vaatii siis laittoa melko paljon eikä sovi suoraan ajoon jos tarkotus on esim kuljettaa mitään tai päästä maastossa tai edes auraamattomalla tiellä.

Tekniikka on kuitenkin perinteistä ja simppeliä ja ainakin mun pällistelyn mukaan tää ois osaavan käsissä ihan selkeesti laitettavissa vaikka laatokankiertoon tai sopis jonkun Rankemman Vehkeen aihioksi kun ei tarttis sääliä tuntea hyvin säilytettyä vanhusta kohtaan.

Kyllä mulle sinänsä vaihdossa käy myös nelikko jos se ei vaadi mitään ihmeempää laittoa vaan käy ihan ajoon semmosenaan ja mun ei tarvii alottaa leimakonttorilla

Mikään suuri kiire mulla ei tän kanssa ole, siksi siis en puristanu kuvia eilen läjään, otan omia kuvia huomenna koulun jälkeen ennen pimeentuloa ja harjottelen postaamaan tänne.

Asutko missäpäin tai onko töitten tjs vuoksi asiaa päiväkahviseudun suuntaan, että tulisit ihan livenä kattomaan?
Vastaa lainaten