Näytä yksittäinen viesti
  #97  
Vanha 05.04.2019, 15:37
Karvapöpö:n Avatar
Karvapöpö Karvapöpö ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.10
Sijainti: Porvoo
Viestit: 306
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapöpö Näytä viesti
En itse näistä nykypäivän digikelloista/rannetietokoneista välitä, vaikka varsin nuori vielä olen iältäni (27v). Tässä on muutama kuukausi nyt poltellut hinku ostaa uusi rannekello, kun vanha Suunto X-Lander Military tykkäsi katkoa niitä kumisia rannekkeita puolen vuoden välein.

Kovasti kiinnostaisi tuo Seikon SKX007, joka ainakin myyntipuheiden mukaan on se peruskäyttöön soveltuva kello, joka kestää myös sitä vähän kovempaakin kyytiä ja miksei näytä hyvältä myös virallisemmissa tilaisuuksissa.

https://www.keskisenkello.fi/tuottee...SAAEgLnBPD_BwE

Ajattelin Nato-rannekkeella näin arkikäyttöön ja juhlakäyttöön sitten teräsrannekkeella.

Mielipiteitä löytyy varmaan laidasta laitaan niin puolesta kuin vastaankin, mutta ikinä en ole rannekelloa vielä ostanut ja haluaisin kerrankin "panostaa" vähän parempaan.

Onko siis kellään kokemuksia? Uskaltaako ostaa?
Lunastetaan nyt omat lupaukset:



Eli tuollainen Seiko SKX007 tuli Keskisen Kellolta tilattua kera nato-rannekkeen ja nyt on noin kuukauden päivät ollut ranteessa.

Ostin itselleni arkikelloksi ja nimenomaan ensimmäiseksi automaattikelloksi, mutta en nyt ihan täysin vakuuttunut ole tästä automaattitoiminnosta. Varmempi vaihtoehto näköjään olisi ollut ostaa kvartsikoneistolla, mutta kun pienessä päässäni kuvittelin että automaattikellossahan ei tarvitse "ikinä" murehtia patterin vaihtamisesta.

Autohommissa kun on niin ei kyllä viitsi työpäivän aikana pitää ranteessa. Tästä seurauksena olen huomannut että kello pysähtyy lähes poikkeuksetta joka päivä ilmeisesti ihan vaan sen takia, että ei kerry tarpeeksi vetoa päivän aikana. Välillä se on pysähtynyt kesken työpäivän, mutta viimeistään yön jälkeen kelloa saa olla asettamassa uudestaan aikaan.

Omaan ranteeseen ehkä pikkuisen liian iso halkaisija, mutta se nyt on pientä.

Keskisen Kellolle kyllä isot kiitokset nopeasta toimituksesta ja sain samaan hintaan vielä metallirannekkeen lyhennyksen oman ranteen mittaan veloituksetta. Voin ehdottomasti suositella kyseistä kauppaa kaikille.
__________________
Satunnainen huutelija.
Vastaa lainaten