Näytä yksittäinen viesti
  #86  
Vanha 25.03.2019, 22:19
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Ja huvittavinta tai....


Surkuhpaisinta koko Brexitissä on se että olivat itse pyöräyttämässä koko organisaatiota muutaman muun valtion kanssa.....
Alkuajoista alkaen olivat itse vapaamatkustajia todella piiiiiitkäääään.
Eivätkä ottaneet kustannuksiin osaa millään muotoa....
Ja sen jälkeen kun kääntyi maksun puolelle ja direktiivit alkoi koskemaan myös heitä niin ääni muuttui kellossa......ja alkaa oleen sen ison kellon entisöintikin valmistumas. Samoin kuin sopimuksemattoman eron.

Ja vielä kun joku osais kertoo selvästi myös meille Suomalialaislle sen että mistä ja mitä me oikeasti maksetaan k.o yhteisöön.
Se meille kaikille on tullut jo erittäin hyvin selville mihin meitä eli Suomalian valtioo velvoitetaan.

Ja noille maksuillekin pitäis saada jotain vastinetta. Hintalaatusuhteenkin pitäisi olla hyvä.

Yhteisön alkuaikoina sen osasi tehdä Suomaliasta Brysseliin karkoitettu komukka Esko Juhani Tennilä.

Mutta ei löydy henkilöö tänäpäivänä ainuttakaan joka sen tekis.
Eli taitaa tällähetkellä kaikki yhteisön edustajat olla oman palkkapussinsa perässä tai muuten kykenemättömiä tai ammattitaidottomia tekemään sen.

Tämä texti kuuluu myös tän jatkoksi.

Mun mielestä EU yhteisö tekee meistä kykenemättömän päättämään omistamme Suomalian sisäisistä normi asioista.....
Ja taloudesta vouhkaajille....... Se tekee meistä jokseenkin alisuorittajan k.o yhteisössä. Ja hyljeksityn k.o yhteisön ulkopuolella.......
Eli toiselle kun kumarrat niin toiselle pyllistät........
Ja kansalaiset päättää onko suunta mekkan vai jonnekkin muualle.
Sitä elämää on ja se jatkuu EU:n ulkopuolellakin..........
Ja ne kehittyvät markkinat ovat oikeasti EU:n ulkopuolella. Ja siellä pitäisi olla kilpailukykinen. Nyt ei vaan onnistu.
Keskuspankkien ja puskureiden tunkkauksella ollaan pidetty tätäkin talouskasvua yllä mitä on ollut, eikä tosiaankaan ole joka vuosi ollut positiivista.
Kuinka monta vuotta ollaan menty EU sumussa sopeutumatta tilanteeseen EU rajojen ulkopuolella......
Hyvä tekee aina kauppansa......sen jokainen tietää. Mutta yhteisö näkee vain omien rajojensa sisäpuolelle.
Mun mielestä olisi ollut parempi ja kaikkia meitä kohtaan halvempi vaihtoehto jos AASIN lappuja ei olis tullut näkökentän supistamiseksi.
Eli jokainen sumussa menetetty vuosi on ollut hukkaanheitettyä aikaa sopeutua kilpailukykiseksi koko pallolla.
Ja lopuksi......Suurin vääryys oli se että vaihdettiiin markat euroiksi alinintaan.
Liittyminen ilman rahaliittoa olisi mun mielestä ollut parempi vaihtoehto.
Ja liittymättä jättäminen vielä parempi.
Eikä tässä vielä kaikki......
Brexit laukaisee seuraavan talodellisen kriisin EU yhteisössä kun aletaan selvittämään toisilleen ristiinlainanneita valtioita......
Ja Britannia on ollut jokseenkin jokaisessa pallukassa mukana. Jos ovat saamapuolella niin.....
Tarkoittaa sitä että sunkin asuntolainasi korko nousee, ja luultavati ei vähän vaan jokseenkin paljon.
Ja sitä että maksellaan muiden valtioiden velkoja Britanialle samoin kuin Kreikan.
Ja luultavimmin tullee se sopimukseton ero koska britit haluaa punniksi joka euron.......
Koska erosopimuksessa on heille epäedullisia kohtia tästä ristiinlainaamisesta.

Tässä julkisen sektorin puoli.
https://www.veronmaksajat.fi/luvut/T...eisojen-velka/ wiki
Ja tässä valtiovarainministeriön dokkari kenelle taattu ja mitä..... muistio 31.2018
https://vm.fi/documents/10623/343500...31.12.2017.pdf
Ja kaikki noi velkaa Briteille huomattavasti enemmän kuin me.

Yksityiset erikseen.......
Ja noi luvut löytyy vain Brittipankeilta.

Britit tyhjentää pajatson......

Viimeksi muokannut uteiN_H : 26.03.2019 02:02
Vastaa lainaten