Näytä yksittäinen viesti
  #28  
Vanha 23.03.2019, 13:01
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Olen siinä mielessä eri linjoilla, että varsinainen vastuun kanto tehdyistä päätöksistä ja laskun maksu jää kansalaisille. Ennen kansalaisilla oli heikommat edellytykset seurata yhteiskunnan asioita. Nykyisellä toimintatavalla persvakoäijä on aliedustettuna päätöksenteossa ja vaikka nätit nuoret tyttöset on sinne tervetulleita.

Mielestäni pitäisi vähintään tehdä sellainen kokeilu, jossa asioista päättäminen ja niistä vastaaminen viedään mahdollisimman lähelle kansalaista. Miten olisi vaikka kunta, jossa kuntalainen voi ilmoittaa mikä asia kaipaa kohennusta ja mikä on vaikka tarpeeton. Kuntalainen voisi itse tulla edistämään huomaamaansa asiaa ja mikäli siitä normaalisti maksetaan palkkaa, kuntalainen saisi palkan. Palkkaa ei maksettaisi kuitenkaan kunnassa kokonaisuutena enempää, vaan kuntalaiset määrittelisi itse tärkeimmät asiat. Näinhän jossain määrin on nytkin, mutta painopiste edustuksellisuudessa. Tässä ideassa se olisi siinä, että kuntalainen on aktiivinen toimija.
No se kovin kaukana ole kun meillä edeustat kapeimmillaan 14 äänestäjää, ja oliko Itellä tyyliin 39 tms Ääntä.

Suora kansanvalta on yhtä kuin diktatuuri. Siinä on niin helppoa manipuloida Ihmiset äänestämään tarvittaessa itseltään äänioikeus pois.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten