Näytä yksittäinen viesti
  #30  
Vanha 12.11.2017, 12:32
Team Felix:n Avatar
Team Felix Team Felix ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.11.17
Sijainti: Veikkola
Viestit: 73
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Sulla on tainnu Jeeppikuume iskeä todenteolla.
Jeeppikuume muutama vuosi sitte , jonka jälkeen se laski kun alkoi vituttamaan, sillä minulla ei ollut aikaa laittaa autoa ja tuli vikaa vian perään, ja sitten se seisoi yli vuoden tuon jarruongelman vuoksi. Sitä ennen vaihdoin siihen lämppärin kennon, flektin anturin, jarrutehostimen ja kaikenlaista muuta, hitsasin puikolla molemmat helmat päästä päähän jne.. Nyt kun se on viittä vaille ajokunnossa (ainakin jonkin aikaa) se kuume on lähes pahempi kuin koskaan. Tuossa kun on putkisto laitettu niin ne äänet on sellaset josta saa sen kaltaista mielihyvää että vaikea löytää muualta, joten vaikka alustassa kaikki on vähän vinksallaan ja ajoltaan ei oo mikään unelma vaan vaeltava väljä kasa niin tuo äänimaailma toistaiseksi korvaa kaiken ikävän.

Tosin, viime aikoina olen ollut kiinnostunut uudemman ikäluokan Wranglereistä ja keväällä olin viittä vaille ostamassa F250 uudemmalla 6.7 tekniikalla mutta tuli hiljainen hetki työrintamalla ja jouduin lomauttamaan muutaman kundin niin en sitten rehellisesti sanottuna kehdannut edes miettiä.
Fordin hankitaa ei oo kuopattu mutta se on ehkä kevään asioita, näkee miten ensi vuoden kasvusuunnitelmat käytännössä toteutuu. Sen on tarkoitus olisi palvella työautona, kun pakulla ajelen nykyään kontti tyhjänä tai sitten pakun kontti on vaan täynnä romua joten ennemmin annan pakettiauton fiksumpaan käyttöön.

Lainaus:
Laita 2" sarja ilman tuplaniveltä ja kerro kauanko/paljonko CV-niveletukardaani kestää ajoa ehjänä. Samoin laita vaan 4" sarja ja kerro miten saat sen laillisesti leimaan. Minusta ensimmäistä ei kannata ja jälkimmäistä pysty tekemään, mutta voihan olla että onnistut ja jos niin teet, niin minä ja moni muu varmasti haluaa tietää miten.
Näin tehdään, haaste vastaanotettu. Työnnän nyt tuon 2" alle ensiksi ja jossain kohtaa voidaan miettiä sen päivittämistä tuohon 4" jos sellaisen ratkaisun löytää edullisesti ja järkevästi. Katselin että ne on aika ******* kalliita sarjoja ja vaimo ei ehkä oo samaa mieltä mun kanssa siitä että laitettaisiin jeeppiin huvin vuoksi 4" korotusta kuin että hän pääsisi Bahamalle uimaan possujen kanssa....



Olikos se nyt nii että nuo korotuspalat pystyy laittamaan ilman jousipuristimia ? Onko kellään kokemukseen perustuvia käytännön vinkkejä ?
Vastaa lainaten