Viestiketju: Grand Vitara -04
Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 11.10.2018, 07:50
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.846
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smäkä Näytä viesti
Käytitkö mitä RVS- sarjan tuotetta? Mulla on samalla koneella samanlainen Suikka jonka käynti voisi olla sievempikin
https://www.motonet.fi/fi/tuote/6061...orin-kasittely tuota käytin. Siihen ehkä riittäisi yksi käsittely, mut mä nyt teen siihen sen tuplakäsittelyn kun jos on paljon ajettu auto niin sitä suositellaan. Vaihdan ne öljyt vielä tuossa 400km ajon jälkeen.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jukeman Näytä viesti
Näyttäähän tuo kivalta vaan kumit tosiaan "jää pieneksi"
Gummit on ehkä vähän pienen näköiset. On ne kuitenkin 2" isommat kuin alkuperäiset. Eikä siellä oikein isommat mahdu pyöriin ellei ota pois noita hopeisia levikkeitä. Ne kun ottaa pois niin näyttää kyllä niin typerälle.

Lainaus:
enpä helvetti vieköön enää ees haaveile omaani korotusviritelmää, vaikutti sen verran viheliäiseltä hommalta.. mennään vakiolla sitten.
Eikä tuo korotus kovin vaikea homma loppupeleissä ollut kun sen vaan keksi miten sinne keulaan saa ne jouset paikalleen. Nyt tuon koko setin asentaisi varmaan 4-5 tunnissa? Mut katotaan miten nuo renkaiden suuntaus onnistuu. Se 2" setti niillä korotuspaloilla voisi ehkä olla parempi ostos Päädyin tuohon settiin ettei vituta sitten kun otin vain 2" korotusta

Lainaus:
MIstäpäin Saksaa muuten sait tilattua ne ajovalot?
https://www.autodoc.fi/abakus/8351461 tuo tais olla se ajovalo minkä tilasin. Syystä tai toisesta oikea ja vasen on eri hintaiset. Tosin eroa ei ole kuin pari euroa. Noilla myös hinnat vaihtelee aika hyvin milloin tilailet sitä.

Lainaus:
ja minkä /kenkä tekemä tuo nosturi on??
Toi nosturi on IKH:sta ostettu joskus 8-10v sitten. Ei ole saatavilla enää.

Piti eilen käydä vähän kokeileen miten se alusta nyt joustaa. Hetken sai etsiä paikkaa missä voisi kokeilla.





Kuten kuvista näkyy niin keulan osalta jousto on aika onneton. Ei se kovin kehuttava aikaisemminkaan ollut. Perän osalta jousto on paljon parempi. Kuten kuvasta näkyy niin ei voi olla isompia renkaita Ne ottaa kiinni muuten.

Unohtui muuten laittaa, että tilasin tuohon bulgariasta tummennuksen. Maksoi joku reilu 20e. Oli valmiiksi oikean kokoiset. On kyllä pätevä systeemi. Ei tarvi itse lähteä mitään veitsellä leikkeleen. Tuli halvemmaksi kuin motonetista ostaa kalvoa. Takalasikin tuli yllättävän hyväksi. Yleensä nuo menee takalasin osalta aina ihan päin persettä noilla halpis kalvoilla. Nyt meni kohtuu hyvin. Muutamiin kohtiin jäi ilmakuplia reunoihin. En jaksanut hinkuttaa niitä niin vedin ne vaan veitsellä halki niin sai ilmat mäkeen. Sen myötä niihin jäi sitten ulospäin näkyvät viivat. Mut muutoin ei ole ilmakuplia. Nyt hurttakin viihtyy autossa kun ei aurinko paista siihen. Lisäksi uskaltaa kuskaa kamaa autossa kun sinne sisälle ei näe.

Investoin myös hightech kiinalaiseen kojelautakameraan. Se tulee peiliin kiinni. Nyt se kuvaa ajoa ja lisäksi siinä on peruutuskamera mukana.

Vaihtaa automaattisesti kuvan peruutuskameralle kun laittaa pakin päälle. Toi tais olla 22e? Mukana tuli tosiaan peruutuskamera. Alkuun se käynnistyi kun auton laittoi käyntiin ja tuo näyttö sammui siitä n.20s kuluttua. Kuvaus silti jatkui. Sit se alkoi sekoileen, eikä käynnistynyt enää auton mukana. Vaikka kuin asetuksia hinkkaili. Resetoin koko systeemin. Nyt se käynnistyy auton mukana, mutta tuo näyttö ei sammu siitä itsestään. Pitää itse aina sammuttaa se. Muutoin tuo sammuu kyllä itse kun auton sammuttaa. Saa asetuksen myös päälle, missä se käynnistyy jos auto tärähtää. Tuo nauhoittaa etukameralla ja peruutuskameralla. Saa itse valita mitä kameraa tuo näyttää ja nauhoittaa. Itse käytän asetusta missä etukamera on isona ja takakamera pienempänä oikeassa ylälaidassa. Ei ehkä mikään maailman paras, mut hintansa arvoinen kyllä. Ei hajuakaan millaista kuvaa tuo ottaa. Tuossa ruudussa kuva näyttää ihan ok. Mutta en ole koneella katsonut millaista kuvaa se koneen ruudulla on.
Vastaa lainaten