Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 05.11.2021, 19:03
dragonxi dragonxi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.12.16
Sijainti: n/a
Viestit: 380
Blog Entries: 2
Perusasetus

Täyttä asiaa - you nailed it !


Olette tosi oikeassa - you nailed it!

Seuraavassa muutama täydennys:

(1) tekniset manuaalit on saatu,
kaksi paksua eng kielistä manuaalia
joissa usean moottori/korimallin
speksit

(2) jarrusatulat eteen levyjarruihin
on tarkoitus etsiä, ilmeisesti jopa tähän autoon saa ns kierrätetyt/uuden veroisiksi sorvstut ?

(3) katsastyksesta ei odotettavissa joustoa koronaviruksen aiheuttamiin toimitusviiveisiin
eikä auta vakuuttelut että varmaan kirjaan eli yritän saada hyvöksytyn leiman ja sitä mukaa kun maailmalta
varaosia tulee joko asennuttaa tai kaverien kanssa asentaa - autohan on turvallinen vsikkei käsijarru ole 100% tehoinen kun sekä edessä että takana on levyjarrut

(4) aika ei riitä mulla eikä monella kaverillakaan katsastussääntöjen kirisrysten seurantaa eikä ole Teerano ongelma, kaveri jolla on Toyota maastoauto sadatteli samaa

(5) tee-se-itse (DIY) kieltämättä tässäkin tilanteessa olisi SE paras mikäli varaosat joko osaa modata/tuunsta ja ellei niin nyt tällä hetkellä on "lirissä" koronapandemian soheuttamien logistiikka ongelmien takia !

(6) jarrudynamometrista jarrujen laahaamisen paljastajana on monta mieltä niin so korjaamossa 1 kuin tässä foirumissa, kallistun korjaamo 2:n kannalle ja lupaukseen että he näkevöt lashaavsrko jarrut dynamometrissa - ja siitä huolimatta nostatan auton ylös jarruttelen ja oyöritytän pyöriä sekö ajan kieajon uökona että vuen katsastukseen

(7) eka "korjauksesra" sen verran että aikaa oli hyvissä ajoin vsrattu 8 tuntia, mitä valittettavasti nakersi se että ao korjaaja otti toisen auton korjaukseen 7:45 ennen varaamaani sovittua aikaa 08:00, kesti aikansa ennenkuin sain tilanteen korjattua ja sutoni halliin korjaukseen mitä sitä aikaa nakersi korjsttavaksi ilmeisesti ao hyoltomiehen sopima uusi mersu jonka
korjaus sitten koitui kohtalokseni siten että Terrano
saatiin pois mersun alta vetäsemällä kösijarrut vain
tiukalle !

(8) Lyhyesti sanoen olen kusessa ("fucked")
Suomessa ('sarvikuonojen maassa") eikä tilanne tästä pahene esim varaosien saannin suhteen kun covid
delta variantti alkanut levitä

Eo sanottuna ettei unohdu olen kiitollinen tämän foorumin tuesta eikä "suola haavoihinkaan" välttämättä pahaa tee ( I own you guys, thanks)!