Näytä yksittäinen viesti
  #464  
Vanha 25.11.2017, 08:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HiluxMan Näytä viesti
Tilasin ajovaloumpiot jenkeistä, eBay Global Shipping program metodilla. Perille tuli vain toinen lamppu. Tein ebayhin valituksen. Se otti yhteyttä myyjään. Myyjä sanoo lähettäneensä molemmat.

Tuli hylky. Onko vielä jotain mahdollisuutta saada oikeutta?
Tuskin sitä varastettu on.

Tuliko paketti yhdellä vai kahdella lähetystunnuksella? Jos kahdella, niin aika helppo seurata mihin on toisen paketin matka päättynyt. Kuka oli paketin käsittelijä, eli tuliko postilla vai kuriirifirmalla?
Jos kuriirina, niin on vielä hyvät mahikset saada korvaus kun reklamoit kuriirifirmalle.
Jos posti, niin unohda koko juttu. Voit kyllä valittaa, mutta se kusipäisten johtajien pyörittämä paskaputiikki ei tule korvaamaan sinulle mitään, ja syyttää joko lähettäjää tai välissä ollutta käsittelijää hävinneestä paketista. Postihan ei tee virheitä, ainakaan jos heiltä kysyy. Kummasti ne paketit vaan aina hajoaa tai häviää täällä kotimaassa..


Mulla tuli joskus tavaraa USA:sta kotimaisen firman kautta tilattuna, posti rikkoi paketin kotimaan käsittelyssä. Pakettia noutaessa minulle ei sanallakaan mainittu että paketti vaurioitunut ja korjattu käsittelyssä - en olisi luultavasti edes ottanut sitä vastaan jos olisi kerrottu. Niillä jäi myös kertomatta, että hajoamisen jälkeen sisältöä ei tarkistettu postin toimesta, ja sitähän puuttui. Vastaavasti koska minulla ei ollut tietoa paketin hajottamisesta, niin en avannut postin tiskillä pakettia kuten olisin tehnyt jos tieto asiasta olisi ollut.
Tilanne päättyi niin, että paketti ei postin mukaan ollut kelvollinen kuljetukseen, joten hajoaminen oli väistämätöntä ja hävinneitä tavaroita ei korvata.



Viimeaikaiset kokemukset postista muutamien vuosien ajalta muutenkin on, että pulju ei pysty tuottamaan palveluansa alkuunkaan mistä sille maksetaan. Pelkästään viimeisen kuukauden aikana neljästä kirjeenä tulleesta laskusta kolme on tullut niin, että laskun päiväyksestä on kulunut 13-15 päivää siihen kun lasku on tippunut postilaatikkoon.
Aika vitun hyvin, kun ajattelee että nuo neljä laskua on ainoat mitä minulle on kirjeenä tullut

100% surkeaa koko postin "palvelu", kenkää pitäisi antaa koko postin johdolle ilman mitään kultaisia kädenpuristuksia. Ne runkkarit jotka lafkan toiminnasta on viime vuosina vastanneet ei kaipaisi kuin paskaa niskaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.