Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 26.06.2019, 14:43
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.037
Perusasetus

PurkuJeeppejä, oliskin. Mä tarttisin heti yhden WJ-koppaisen etuakselin, mutta eipä noita kukaan mulle tarjoa ja myynti-ilmoja en kyllä äkkiä löytänyt. Eli suhteellista on tuo...

Osia on mulla paljon ihan varastossa, paitsi tietenkin nitä osia joita ei enää saa... Ja hinnat on semmoiset, että niillä se kauppa kannattaa tehdä, koska tappiolla ei kauaa itseään elätä, halvemmaksi tulee olla myymättä, kuin myydä tappiolla (tähän heti jotkut kiinnittää taas huomiota, että riistän asiakkaita, mutta totuus on se, että jenkkihintoja vastaan mulla ei oo keinoja kilpailla, ollaan me nii periferiassa, palvelull ja neuvonnalla pärjää, hinnoista ei pysty niistämään, varsinkin kun jenkkihinnat on verottomia hintoja ja mulla ne on asetuksen mukaan verollisia hintoja)...

Kesto voimansiirrossa on aika paljon kuskista ja käytöstä kiinni, toisilla ei vakio rengastuksella kestä vetarit, toiset ajaa maastossa 33" renkailla ja ei mitään ongelmaa (tähänkin taas joku puuttuu, että hän ajaa varovasti 29" renkailla ja silti vetari katkeaa :/ ). Sama koskee moottoreita, edellisen käyttäjän toimista se on kiinni, kestääkö koneet vai ei ja omasta koneen kohtelusta (niumimerkki, pihalla JK-Wrangleri, jossa asiakkaalla meni kk-laakeri bensakoneesta 9 päivän omistamisen jälkeen, on kyllä edellisen omistajan vika, mutta ei pysty osoittamaan ja vastuuta ei ota)!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten