Viestiketju: Pyöräily
Näytä yksittäinen viesti
  #75  
Vanha 18.05.2015, 23:18
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Ölppää löytyy juu, ihan toimiva keula toi rokkarin tora.
Paljonko Torasta joutuu nykyään köyhtymään? Mulla on Feltin Q200 mikä kaipailis uutta haarukkaa ja ajattelin hommata ton nykyisen 80 milliä joustavan Rokkarin tilalle joko 100 tai 120 milliä joustavan. Rokkari se on varmaan seuraavakin keula kun on sen verran huokeammissa hinnoissa kuin Foxin keulat. Ajan pääsääntöisesti hiekkatietä ja hyväkuntoista polkua, selkä on niin paskana et epätasaisempaan maastoon olis pakko olla täysjousto. Maksavat vaan kunnolliset enemmän kuin tuo HJ:n ihanuus kun pihalla nököttää Eli tähän mun ajoon riittää hyvin vähän edullisempi haarukka, mut esim. Suntourin tuotteista on sen verran huonoja kokemuksia että ei sellasta enää tule.
Samalla olis tarkoitus päivittää eteen levyjarru kun Feltissä on vielä vannejarrut. Mulla on mekaaniset levyjarrut toiminu hyvin, viis vuotta kesti edellisessä pyörässä ja tarvinnu kun kerran palat vaihtaa. Ei vaadi mun mielestä paljon voimaa että etunenkin menee lukkoon kunhan säädöt kohdillaa ettei tarvii tankokahvoihin asti likistää
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten