Näytä yksittäinen viesti
  #118  
Vanha 16.12.2015, 17:46
PunisherFIN:n Avatar
PunisherFIN PunisherFIN ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.07.13
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 1.883
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Punismentille että en tiiä miten nopea kuormaaja gehlissä on mutta ei tuokaan mitenkään hidas ole. Ja onhan noita Catteja sen seittemällä eri akselivälillä jos ei jaksa temppuilla. Vaan ei noista vielä kokemusta ole ja tuohon hintaan ei ollu hirveesti valinnan varaa... Ja mitä loppukäyttöaspektiin tulee niin tuo on luokkaa pelastunu paalista pelkästään romuraudan huonon hinnan takia...vähän niiku meitsin muukin kalusto.
sittehä se on rammerikoneena ihan oikeessa paikassa Gehlissä, mitä oon paria erilaista ajellu, eli ~1000kg ja sitte ~3500kg sanosin et "reaaliaikanen". muistaakseni tuos 3,5t konees on joku ¨80-120hp mallista riippuen pumpun jatkeena, eli kun survaset lapun lattiaan, ni siel virtaa, ihan riittävästi. siis täysi ylösnosto liike ja kun paukahtaa lappu lattiassa stoppareihin, niin kone keulii selälleen, normi kippo tyhjänä kiinni bopikan isoin ongelma tuli itelle siinä, et se puomi on järettömän hias, vaikka ois ruuvattukin ns kaikki kaakkoon ja ajamisesta tulee sellasta hapuilua, sitte ku sitä ei saa "ohjattua" kaasulla yhtään ni ei sopinu mitekää miulle makuasioitahan nuo on kaikki, mie vaan ite vihasin alustalähtien bopparin ergonomiaa (oon hujoppi), mittaripaneeli repii pään auki, jos kone menee nokalleen, nimim kokemusta x2..
mut onhan nuita luolakoneena ja kovat jätkät ajaa niitä joka päivä siellä ja tekeehän pelimies nurmikon ja laatotusten pohjatki bopparillakin oon sellasenkin nähny ja hyvät tuli molemmista sitte toisekseen, jos halavalla saapi, ni lumityötki kivempi tehä ku jollai jesuksen lumikolalla, ei pikku klapit puomis paljoo paina
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
Vastaa lainaten