Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 17.08.2016, 20:56
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lauri a. Näytä viesti
Tuo viemäriputki viritelmä oli kyllä sellainen että en semmoista enää hevillä autooni laittaisi. Varsinkin sen jälkeen kun putsarikotelon käytti irti ei ollut enää mitään varmuutta siitä miten moni putkiston n. 15 liitoksesta vuotaa. Imuputki meni myös verrattaen alhaalta joten epäilytti hiukan miten sen kanssa käy jos autolla rypee huolella jossain. Mut tuo putsari homma on haastava Geessä ja itelläkin mietinnässä miten sen toteutan aikanaan.
En minä vakavissani viemäriputkea aikonut käyttää. Yleensä olen tee-se-itse-pakoputken osista hitsaamalla kasannut imu/ahtoputkia. Väliin tarvittava määrä silikoniletkuja hyvillä lemmareilla kiristettynä. Mutta tuo reitti voisi olla ratkaisu. Jonkinlainen tila olisi siinä, missä sinullakin on suodatinkotelo, mutta se kyllä tekee konehuoneesta ahtaan. Kävi mielessä, että onnistuisiko lokasuojan sisään putsarin laittaminen. Jos se imisi ilmaa sieltä mistä alunperinkin, niin siihen olisi helpohko rakentaa vielä snorkkeli jatkoksi ilman peltien rei'ittämistä. Ei siksi, että olisin niin syvälle menossa, mutta rengas heittää rapaa aika paljon alkuperäisen imupaikan kohdalle.
Vastaa lainaten